Kategoria:Negocjacje
W aktualnych warunkach funkcjonowania przedsiębiorstw wzrasta zakres zastosowań negocjacji, zwłaszcza w zakresie kooperacji z partnerami zewnętrznymi. Wykorzystywane są one nie tylko jako narzędzie zawierania transakcji, ale także dla kształtowania relacji z partnerami strategicznymi. Stają się istotnym elementem potencjału kompetencyjnego firmy i jednym ze źródeł jej przewagi konkurencyjnej. Konieczne jest więc całościowe podejście do zarządzania negocjacjami w skali organizacji, umożliwiające ciągłe doskonalenie wiedzy i umiejętności w ich zakresie.
Celem poniższych artykułów jest zatem charakterystyka negocjacji w firmie jako istotnego elementu jej potencjału kompetencyjnego. Omówiono ich miejsce i rolę w przedsiębiorstwie oraz przedstawiono propozycję ich ujęcia jako instrumentu zarządzania. Zwrócono także uwagę na znaczenie zarządzania wiedzą i partnerstwa strategicznego w rozważanym obszarze.
Autor: Andrzej Kozina
Strony w kategorii „Negocjacje”
Poniżej wyświetlono 42 spośród wszystkich 42 stron tej kategorii.
N
- Negocjacje
- Negocjacje handlowe
- Negocjacje międzynarodowe
- Negocjacje przez internet
- Negocjacje w ZZL
- Negocjacje w ZZL - orientacje
- Negocjacje w ZZL - rodzaje
- Negocjacje w ZZL - specyfika
- Negocjacje wielostronne
- Negocjacje wielostronne - strategie
- Negocjacje zbiorowe
- Negocjacje ze związkami
- Negocjator