Kategoria:Negocjacje: Różnice pomiędzy wersjami

Z Encyklopedia Zarządzania
Nie podano opisu zmian
 
mNie podano opisu zmian
 
(Nie pokazano 2 pośrednich wersji utworzonych przez tego samego użytkownika)
Linia 1: Linia 1:
W aktualnych warunkach funkcjonowania przedsiębiorstw wzrasta zakres zastosowań negocjacji, zwłaszcza w zakresie kooperacji z partnerami zewnętrznymi. Wykorzystywane są one nie tylko jako narzędzie zawierania transakcji, ale także dla kształtowania relacji z partnerami strategicznymi. Stają się istotnym elementem potencjału kompetencyjnego firmy i jednym ze źródeł jej przewagi konkurencyjnej. Konieczne jest więc całościowe podejście do zarządzania negocjacjami w skali organizacji, umożliwiające ciągłe doskonalenie wiedzy i umiejętności w ich zakresie.
[[Kategoria:Komunikacja]]
 
Celem poniższych artykułów jest zatem charakterystyka negocjacji w firmie jako istotnego elementu jej potencjału kompetencyjnego. Omówiono ich miejsce i rolę w przedsiębiorstwie oraz przedstawiono propozycję ich ujęcia jako instrumentu zarządzania. Zwrócono także uwagę na znaczenie zarządzania wiedzą i partnerstwa strategicznego w rozważanym obszarze.
 
{{aa|Andrzej Kozina}}
[[en:Category:Negotiation]]
[[Kategoria:Zarządzanie zasobami ludzkimi]]
[[Kategoria:Zarządzanie sprzedażą]]
[[Kategoria:Metody i techniki]]

Aktualna wersja na dzień 23:02, 8 lis 2023