Kategoria:Zarządzanie jakością
Z Encyklopedia Zarządzania
Słowa jakość używasz na co dzień. Mówisz o jakości żelazka, jabłek, samochodu, wykładu... Ale czym jest jakość? Dlaczego Ty uważasz, że jakiś model samochodu jest wysokiej jakości, a kto inny mówi, że wcale nie? Czy można porównać jakość małego fiata i mercedesa? Mam nadzieję, że po lekturze tego działu będziesz znać odpowiedzi na te pytania, które być może wydają się teraz błache, jednak odpowiedź na nie leży w głębokiej analizie pojęcia jakości.
Podkategorie
Poniżej wyświetlono 12 spośród wszystkich 12 podkategorii tej kategorii.
J
- Jakość (11 str.)
- Jakość 4.0 (10 str.)
K
- Klient (7 str.)
- Koszty jakości (7 str.)
M
- Metody i techniki jakości (50 str.)
N
- Nagrody jakości (7 str.)
- Normy systemów zarządzania (47 str.)
P
- Praca zespołowa (34 str.)
- Prekursorzy - jakość (14 str.)
S
- Strategia projakościowa (3 str.)
Z
- Zarządzanie przez jakość (8 str.)
Strony w kategorii „Zarządzanie jakością”
Poniżej wyświetlono 119 spośród wszystkich 119 stron tej kategorii.