Kategoria:Zarządzanie jakością
Z Encyklopedia Zarządzania
Słowa jakość używasz na co dzień. Mówisz o jakości żelazka, jabłek, samochodu, wykładu... Ale czym jest jakość? Dlaczego Ty uważasz, że jakiś model samochodu jest wysokiej jakości, a kto inny mówi, że wcale nie? Czy można porównać jakość małego fiata i mercedesa? Mam nadzieję, że po lekturze tego działu będziesz znać odpowiedzi na te pytania, które być może wydają się teraz błache, jednak odpowiedź na nie leży w głębokiej analizie pojęcia jakości.
Podkategorie
Poniżej wyświetlono 15 spośród wszystkich 15 podkategorii tej kategorii.
A
- Akredytacja (4 str.)
- Audyt wewnętrzny (7 str.)
C
- Certyfikacja (3 str.)
D
- Doskonalenie jakości (12 str.)
J
- Jakość (24 str.)
K
- Koszty jakości (8 str.)
M
- Modele systemów zarządzania jakością (6 str.)
N
- Nagrody jakości (7 str.)
O
- Odchudzone zarządzanie (22 str.)
P
- Planowanie jakości (7 str.)
- Podstawowe narzędzia jakości (15 str.)
- Prekursorzy - jakość (14 str.)
S
- Strategia projakościowa (3 str.)
W
- Wadliwość (14 str.)
Z
- Zdolność pomiarowa (9 str.)
Strony w kategorii „Zarządzanie jakością”
Poniżej wyświetlono 37 spośród wszystkich 37 stron tej kategorii.