Wyniki wyszukiwania

Z Encyklopedia Zarządzania
  • * badanie orientacyjne (pokazanie stanu faktycznego) …nego. Jako czwarte źródło można uważać wiedzę i doświadczenie prowadzącego badanie.
    8 KB (1234 słowa) - 19:54, 26 gru 2023
  • …ego istotne jest uwzględnienie wskaźników jakości obsługi klienta, badania satysfakcji klientów czy poziomu lojalności w procesie zarządzania jakością. …dodatkowych mierników jakości, takich jak wskaźniki reklamacji czy badania satysfakcji klientów, aby dokładnie monitorować wpływ jakości na [[efektywność]]
    9 KB (1263 słowa) - 00:56, 12 sty 2024
  • …zenie - zawiera [[informacje]] o osobie lub instytucji, która przeprowadza badanie. Ponadto we wprowadzeniu określony jest cel badań oraz [[informacja]] o a …n/downloads/skale.pdf Skale jako podstawowy instrument pomiaru w badaniach satysfakcji i lojalności]'', Statsoft
    9 KB (1331 słów) - 20:10, 18 sty 2024
  • * rekrutacje i [[selekcja]] pracowników, oraz badanie ich kompetencji. …dy udzielane w agencjach doradztwa personalnego i to jest przede wszystkim badanie kompetencji oraz po¬moc w poszukiwaniu pracy.
    9 KB (1175 słów) - 19:13, 26 gru 2023
  • …ertą, przekonać do zakupu, a także uświadomić odbiorcę o [[prestiż]]u oraz satysfakcji jakie nabędzie w [[wynik]]u kupna [[produkt]]u. …i przekonanie go do zakupu oferowanego produktu. Przedstawienie korzyści i satysfakcji płynących z produktu jest istotne, ponieważ konsument musi zobaczyć, ja
    15 KB (2211 słów) - 22:35, 26 lis 2023
  • …całego społeczeństwa; oraz w badaniach marketingowych, takich jak badania satysfakcji [[klient]]ów.
    9 KB (1293 słowa) - 13:43, 6 sty 2024
  • …wacyjności, takie jak liczba patentów, liczba nowych produktów czy badanie satysfakcji klientów. W artykule wspomniano także o Community Innovation Survey (CIS) * Miara jakości działania - badanie satysfakcji konsumentów
    8 KB (1226 słów) - 00:56, 17 gru 2023
  • …wprowadzić odpowiednie zmiany w celu poprawy jakości obsługi i zwiększenia satysfakcji klientów. …e zwrotne od pracowników i identyfikować obszary do poprawy w organizacji. Badanie preferencji i opinii pracowników może przyczynić się do zwiększenia za
    12 KB (1763 słowa) - 22:54, 20 gru 2023
  • …ie danych, porównywanie wyników z założonymi celami oraz prowadzenie badań satysfakcji klientów i pracowników. …ównież przyczynić się do poprawy jakości produktów lub usług. Bezpośrednie badanie i analiza fizycznego produktu lub procesu produkcyjnego pozwala na identyfi
    14 KB (2051 słów) - 19:27, 7 sty 2024
  • Wysoki poziom satysfakcji klienta doprowadza do wzrostu jego [[Lojalność klienta|lojalności]], a t * Balon U. (2014), ''Badanie zachowań konsumentów w zakresie składania reklamacji'', Prace Naukowe Ak
    8 KB (1173 słowa) - 20:47, 7 sty 2024
  • …dane]] demograficzne, opinie, preferencje, [[nawyk]]i konsumenckie, poziom satysfakcji [[klient]]ów i wiele innych informacji. …marketingowych. W zarządzaniu, kwestionariusze mogą być stosowane do oceny satysfakcji [[pracownik]]ów, identyfikowania problemów organizacyjnych lub zbierania
    22 KB (3106 słów) - 23:03, 20 gru 2023
  • …owacyjnych metod, które miały na celu poprawę warunków pracy i zwiększenie satysfakcji pracowników. …stanowisk pracy, które miały na celu poprawę warunków pracy i zwiększenie satysfakcji pracowników.
    8 KB (1217 słów) - 09:38, 20 lis 2023
  • Badanie naukowe to [[proces]] dzięki, któremu wyjaśnić możemy postawiony sobie …precyzyjne sformułowanie problemu, wskazującego, czego konkretnie dotyczy badanie.
    14 KB (1923 słowa) - 01:00, 5 sty 2024
  • …ją najważniejsze informacje. Dzięki czynnikom głównym możliwe jest również badanie zależności między zmiennymi oraz identyfikacja kluczowych czynników, kt
    22 KB (3187 słów) - 00:43, 12 sty 2024
  • …omawia metodę identyfikacji systemu zarządzania jakością w urzędach gmin. Badanie obejmuje wywiady z pracownikami i analizę dokumentów. Wyniki służą do Badanie przeprowadzane będzie poprzez wywiad z[[kierownik]]ami wydziałów i refer
    11 KB (1582 słowa) - 20:05, 18 lis 2023
  • * Analizę rynku, która obejmuje badanie preferencji klientów, zachowań konkurencji i trendów rynkowych. * Zadowolenie klientów, mierzone na przykład poprzez badania satysfakcji klientów.
    12 KB (1807 słów) - 21:26, 17 gru 2023
  • * [[Proces badania satysfakcji pracowników i klientów]]
    7 KB (940 słów) - 22:25, 17 gru 2023
  • …ykuł przedstawia również definicję klienta, komunikację z klientem, pomiar satysfakcji klienta, przywództwo, zaangażowanie pracowników, podnoszenie kwalifikacj ===Pomiar satysfakcji klienta===
    19 KB (2731 słów) - 00:34, 30 lis 2023
  • …są często wykorzystywane do pomiaru wskaźników, zwłaszcza tych dotyczących satysfakcji klienta lub [[pracownik]]ów. Zaletą tych metod jest możliwość uzyskani
    11 KB (1627 słów) - 00:22, 25 lis 2023
  • …sensoryczne opierają się na ocenie jakości produktów na podstawie zmysłów. Badanie smaku, zapachu, wyglądu czy tekstury są przykładami testów sensorycznyc …ocesów. Pozwalają one na ocenę jakości z perspektywy użytkowników. Badanie satysfakcji klientów jest kolejnym zastosowaniem ankiet i wywiadów w badaniach porów
    21 KB (3261 słów) - 22:18, 17 gru 2023
Zobacz ( | ) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)