Priorytetowość informacji: Różnice pomiędzy wersjami

Z Encyklopedia Zarządzania
m (Infobox update)
 
(LinkTitles.)
Linia 17: Linia 17:
[[Potrzeby informacyjne]] [[użytkownik]]ów, szczególnie wyższych szczebli zarządzania, powinny być zaspokajane w pierwszej kolejności w związku z tym takie [[informacje]] cechuje wyższy poziom priorytetowości.
[[Potrzeby informacyjne]] [[użytkownik]]ów, szczególnie wyższych szczebli zarządzania, powinny być zaspokajane w pierwszej kolejności w związku z tym takie [[informacje]] cechuje wyższy poziom priorytetowości.


[[System informacyjny]] powinien posiadać zdolność przetwarzania informacji o różnym priorytecie, oraz wartościowania informacji.  
[[System informacyjny]] powinien posiadać [[zdolność]] przetwarzania informacji o różnym priorytecie, oraz wartościowania informacji.  


==Bibliografia==
==Bibliografia==
* Flakiewicz W., ''Informacyjne systemy zarządzania, Podstawy budowy i funkcjonowania'', PWE, Warszawa 1990
* Flakiewicz W., ''Informacyjne systemy zarządzania, Podstawy budowy i funkcjonowania'', PWE, Warszawa 1990
* ''Informatyka ekonomiczna'', pod red. E. Niedzielskiej, Wydawnictwo AE im. Oskara Langego we Wrocławiu, Wrocław 1998
* ''[[Informatyka]] ekonomiczna'', pod red. E. Niedzielskiej, Wydawnictwo AE im. Oskara Langego we Wrocławiu, Wrocław 1998
* Kisielnicki J., Sroka H., ''Systemy informacyjne biznesu'', Agencja wydawnicza - Placet, Warszawa 1999
* Kisielnicki J., Sroka H., ''Systemy informacyjne biznesu'', Agencja wydawnicza - Placet, Warszawa 1999
* O'Brien J.A., ''Management Information Systems, A Managerial End User Perspective'', Irwin, Homewood Ill, Boston 1990
* O'Brien J.A., ''Management Information Systems, A Managerial End User Perspective'', Irwin, Homewood Ill, Boston 1990

Wersja z 04:30, 21 maj 2020

Priorytetowość informacji
Polecane artykuły


Potrzeby informacyjne użytkowników, szczególnie wyższych szczebli zarządzania, powinny być zaspokajane w pierwszej kolejności w związku z tym takie informacje cechuje wyższy poziom priorytetowości.

System informacyjny powinien posiadać zdolność przetwarzania informacji o różnym priorytecie, oraz wartościowania informacji.

Bibliografia

  • Flakiewicz W., Informacyjne systemy zarządzania, Podstawy budowy i funkcjonowania, PWE, Warszawa 1990
  • Informatyka ekonomiczna, pod red. E. Niedzielskiej, Wydawnictwo AE im. Oskara Langego we Wrocławiu, Wrocław 1998
  • Kisielnicki J., Sroka H., Systemy informacyjne biznesu, Agencja wydawnicza - Placet, Warszawa 1999
  • O'Brien J.A., Management Information Systems, A Managerial End User Perspective, Irwin, Homewood Ill, Boston 1990
  • Woźniak K., System informacji menedżerskiej jako instrument zarządzania strategicznego w firmie, praca doktorska, Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Kraków 2005

Autor: Krzysztof Woźniak