Priorytetowość informacji

Z Encyklopedia Zarządzania
Wersja z dnia 11:35, 19 maj 2020 autorstwa Sw (dyskusja | edycje) (Infobox update)
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)
Priorytetowość informacji
Polecane artykuły


Potrzeby informacyjne użytkowników, szczególnie wyższych szczebli zarządzania, powinny być zaspokajane w pierwszej kolejności w związku z tym takie informacje cechuje wyższy poziom priorytetowości.

System informacyjny powinien posiadać zdolność przetwarzania informacji o różnym priorytecie, oraz wartościowania informacji.

Bibliografia

  • Flakiewicz W., Informacyjne systemy zarządzania, Podstawy budowy i funkcjonowania, PWE, Warszawa 1990
  • Informatyka ekonomiczna, pod red. E. Niedzielskiej, Wydawnictwo AE im. Oskara Langego we Wrocławiu, Wrocław 1998
  • Kisielnicki J., Sroka H., Systemy informacyjne biznesu, Agencja wydawnicza - Placet, Warszawa 1999
  • O'Brien J.A., Management Information Systems, A Managerial End User Perspective, Irwin, Homewood Ill, Boston 1990
  • Woźniak K., System informacji menedżerskiej jako instrument zarządzania strategicznego w firmie, praca doktorska, Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Kraków 2005

Autor: Krzysztof Woźniak