Uniwersalny kod przemówień: Różnice pomiędzy wersjami
Z Encyklopedia Zarządzania
m (Infobox update) |
m (Dodanie MetaData Description) |
||
Linia 92: | Linia 92: | ||
[[Kategoria:Humor w zarządzaniu]] | [[Kategoria:Humor w zarządzaniu]] | ||
{{#metamaster:description|Uniwersalny kodeks przemówień - połącz zdania i stwórz tekst. 10000 kombinacji na 40 godzin przemowy. Dowiedz się więcej o zarządzaniu i aktywizacji w biznesie.}} |
Wersja z 07:08, 14 paź 2023
Uniwersalny kod przemówień |
---|
Polecane artykuły |
Połącz dowolne zdanie z rubryki I z dowolnymi zdaniami z rubryk II, III i IV, a otrzymasz uniwersalny tekst. Ilość możliwych kombinacji wynosi 10000, wystarczy na 40 godzin przemówienia.
I | II | III | IV |
koleżanki i koledzy | realizacja nakreślonych zadań programowych | zmusza nas do przeanalizowania | istniejących warunków administracyjno-finansowych |
z drugiej strony | zakres i miejsce szkolenia kadr | spełnia istotną rolę w kształtowaniu | dalszych kierunków rozwoju |
podobnie | stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności | wymaga sprecyzowania i określenia | systemu powszechnego uczestnictwa |
nie zapominajmy jednak, że | aktualna struktura organizacji | pomaga w przygotowaniu i realizacji | postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizację |
w ten sposób | nowy model dzialalności organizacyjnej | zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu | nowych propozycji |
praktyka dnia codziennego dowodzi, że | dalszy rozwój różnych form działalności | spełnia ważne zadania w wypracowaniu | kierunków postępowego wychowania |
wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba szerzej uzasadniać, ponieważ | stałe zabezpieczenie informacyjno-programowe naszej działalności | umożliwia w większym stopniu tworzenie | systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom |
różnorakie i bogate doświadczenia | wzmacnianie i rozwijanie struktur | powoduje docenianie wagi | odpowiednich warunków aktywizacji |
troska organizacji, a szczególnie | konsultacja z szerokim aktywem | przedstawia interesującą próbę sprawdzenia | modelu rozwoju |
wyższe założenia ideowe, a także | rozpoczęcie powszechnej akcji kształtowania postaw | pociagą za sobą proces wdrażania i unowocześnienia | form oddziaływania |
Patrz także: