Wyniki wyszukiwania

Z Encyklopedia Zarządzania
  • …i mapom percepcji można identyfikować różnice w postrzeganiu produktów lub marek przez różne grupy konsumentów. …wadzić badania, które dostarczą danych na temat postrzegania produktów lub marek przez konsumentów. Mogą to być badania ankietowe, [[wywiad]]y czy obserw
    7 KB (955 słów) - 14:37, 20 sty 2024
  • …ędzy klientem a marką, firmą i produktem. Wymagania dotyczące społeczności marek obejmują wyjątkowe cechy marki i możliwość korzystania z doświadczeń
    8 KB (1212 słów) - 21:51, 5 sty 2024
  • …eceniodawców i pozostają pod ich kontrolą. Ponadto [[posiadanie]] własnych marek sprawia, że przedsiębiorstwa stają się bardziej konkurencyjne na rynkac …rkami prywatnymi jest obecnie zjawiskiem globalnym. Jednak udziały w rynku marek własnych wykazują powszechną różnorodność na rynkach międzynarodowy
    11 KB (1638 słów) - 00:14, 10 sty 2024
  • …ra została dokonana przez K. Liczmańską<ref>Liczmańska K.(2018) "Strategie marek produktowych na rynku FMCG", Wydawnictwo Naukowe UMK, s. 130</ref>, do prod …oki wybór oferowanych [[towarów]] oraz wykreowanych przez przedsiębiorstwa marek
    8 KB (1212 słów) - 17:10, 19 gru 2023
  • …est badanie mózgu dotyczące preferencji konsumentów odnośnie [[towarów]] i marek. Określany również jako nauka o sposobie używania mózgu przy podejmowa Neuromarketing wpływa na wszystkie aspekty marek, opakowań, produktów, reklamy i wystroju sklepów.
    6 KB (835 słów) - 00:30, 10 sty 2024
  • …rzalności zakupu, innowacyjność i ochrona cech produktu. Budowanie silnych marek jest ważne dla dużych przedsiębiorstw turystycznych. Zarządzanie marką …o produktów rynkowych, które stanowią klasyczna ofertę rynkową. Stosowanie marek niesie ze sobą wiele korzyści, które mogą z dużym powodzeniem występo
    7 KB (1078 słów) - 23:24, 11 sty 2024
  • …promocja. Istnieją różne strategie marki, takie jak indywidualna, rodzina marek, wspólne marki dla grup produktów i mieszane. Pozycjonowanie marki polega …y:''' konieczność ponoszenia wysokich [[koszt]]ów związanych z promowaniem marek poszczególnych produktów, stosuje się, jeśli produkty różnią się ce
    9 KB (1246 słów) - 12:52, 18 gru 2023
  • …Airbnb jest popularną platformą internetową, która stanowi konkurencję dla marek hotelowych. Oferuje różnorodne typy zakwaterowania, takie jak oddzielne d ==Airbnb jako konkurencja dla marek hotelowych==
    8 KB (1118 słów) - 23:45, 4 sty 2024
  • * wyróżnienie marki, czyli odróżnienie od produktów marek konkurencyjnych, …ają utrudnione [[zadanie]], ponieważ nie dostają listy z możliwymi nazwami marek. Stąd prawidłowe podanie marki w tym teście wymaga jej głębszej świad
    8 KB (1207 słów) - 00:19, 12 sty 2024
  • …óżnicowane wymiary makroekonomiczne, w którym funkcjonuje [[organizacja]] (Marek S. 2008): Do oceny otoczenia dalszego najczęściej stosuje się 2 rodzaje metod (Marek S. 2008):
    7 KB (939 słów) - 12:41, 21 sty 2024
  • Jednak przyszłość marek rodzinnych wiąże się również z wyzwaniami. Konsumenci stają się cora
    9 KB (1474 słowa) - 15:21, 20 sty 2024
  • …Istnieją cztery podstawowe strategie marek: submarka, marka wspierana, dom marek i markowy dom. Firmy często łączą różne strategie, aby osiągnąć el …i E. Joachimsthaler w swojej książce wymienili cztery podstawowe strategie marek i sześć pod kategorii (D.A. Aaker, E. Joachimsthaler 2000, s. 9-17):
    16 KB (2566 słów) - 09:45, 19 sty 2024
  • …wane w 1997 roku w ustawie o usługach turystycznych i obowiązują do dziś. [Marek R. s37] * Marek R. (2015), ''Determinanty rozwoju polskich biur podróży w Internecie'', P
    6 KB (945 słów) - 23:14, 4 gru 2023
  • …zenie odpowiedniej architektury. Oznacza to taki dobór komponentów różnych marek, który pozwoli realizować założoną strategię biznesową dla właścic …acja komunikacji i promocji marki oraz zarządzanie globalnym [[portfolio]] marek stają się niezbędnymi elementami strategii marki. Jednocześnie [[global
    10 KB (1424 słowa) - 00:01, 10 sty 2024
  • …polskiego handlu detalicznego - Allegro - uruchomiło swoją platformę". (R. Marek 2015, s. 23) …przesiębiorstwo, klient proponuje cenę, sprzedający oferuje [[towar]]. (R. Marek 2015, s. 22, 23)
    8 KB (1179 słów) - 15:53, 12 sty 2024
  • …rynku. W 2009-2010 roku wzrosła ona o 8%. Stopień dostępności luksusowych marek jest zróżnicowany w różnych sektorach (W. Dryl 2012, s. 58):
    7 KB (1009 słów) - 12:46, 6 sty 2024
  • …zas gdy negatywne emocje mogą prowadzić do odrzucenia lub unikania pewnych marek lub produktów.
    12 KB (1702 słowa) - 22:41, 9 gru 2023
  • …rtega rozwinął Zara, która stała się jedną z najbardziej rozwijających się marek odzieżowych na świecie. Zara wyróżnia się innowacyjnym podejściem do '''Zara''' jest jedną z najlepiej rozwijających się marek odzieżowych na świecie. Liczba placówek tej marki wynosi 900 i zatrudnia
    8 KB (1220 słów) - 08:05, 19 sty 2024
  • …w rynku. Musimy mieć pewność, że ta podstawa jest taka sama dla wszystkich marek. Nie należy zapominać także o tym, że gdy na rynek zostaje wprowadzona
    7 KB (1134 słowa) - 20:58, 17 gru 2023
  • …zieżowo-obuwniczy''' - dominują tu sieci z modną odzieżą i obuwiem znanych marek światowych. Do znaczących operatorów tych sieci należy zaliczyć spół …ów szybko schodzących, reklamowanych i eksponowanych w punktach sprzedaży (marek zarówno [[producent]]ów, jak i własnych),
    9 KB (1369 słów) - 00:31, 10 sty 2024
Zobacz (poprzednie 20 | ) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)