Informatyczne systemy w łańcuchu wartości: Różnice pomiędzy wersjami
Z Encyklopedia Zarządzania
m (Infobox update) |
(LinkTitles.) |
||
Linia 15: | Linia 15: | ||
[[strategia|Strategie]] informacyjne firmy wpisują się w jej [[łańcuch wartości]], wspomagając wszystkie działania generujące wartość dla [[klient]]a, zarówno podstawowe jak i pomocnicze. Zilustrowane zostało to na poniższym rysunku. | [[strategia|Strategie]] informacyjne firmy wpisują się w jej [[łańcuch wartości]], wspomagając wszystkie działania generujące [[wartość]] dla [[klient]]a, zarówno podstawowe jak i pomocnicze. Zilustrowane zostało to na poniższym rysunku. | ||
<center>[[Grafika:Przyklad systemow informacyjnych wspierajacych realizacje lancucha wartosci.gif]]</center> | <center>[[Grafika:Przyklad systemow informacyjnych wspierajacych realizacje lancucha wartosci.gif]]</center> |
Wersja z 22:54, 19 maj 2020
Informatyczne systemy w łańcuchu wartości |
---|
Polecane artykuły |
Strategie informacyjne firmy wpisują się w jej łańcuch wartości, wspomagając wszystkie działania generujące wartość dla klienta, zarówno podstawowe jak i pomocnicze. Zilustrowane zostało to na poniższym rysunku.
Rys. Przykłady systemów informacyjnych wspomagających realizację łańcucha wartości.
Źródło: opracowanie własne na podstawie (J.A. O'Brien 1990, s. 50)
Bibliografia
- O'Brien J.A., Management Information Systems, A Managerial End User Perspective, Irwin, Homewood Ill, Boston 1990
- Woźniak K., System informacji menedżerskiej jako instrument zarządzania strategicznego w firmie, praca doktorska, Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Kraków 2005
Autor: Krzysztof Woźniak