Wyniki wyszukiwania

Z Encyklopedia Zarządzania
  • '''Badanie satysfakcji pracowników''' jest niezwykle istotne dla każdej organizacji. Istnieje wi …ków]] ma bezpośredni wpływ na ich [[efektywność]] i [[wydajność]]. Badanie satysfakcji pozwala zidentyfikować czynniki, które wpływają na satysfakcję pracown
    5 KB (726 słów) - 23:43, 20 gru 2023
  • …]] klientów. Ten rodzaj badania jest często stosowany w celu oceny poziomu satysfakcji klientów wobec [[produkt]]ów, usług lub doświadczeń, jakie oferuje fir [[Procedura]] pracy z kwestionariuszem badania satysfakcji klienta obejmuje kilka kroków:
    5 KB (688 słów) - 01:24, 22 lis 2023
  • Serwis jest także sposobem na badanie satysfakcji klienta. Możliwość skutecznego rozwiązania problemu może wpływać na
    2 KB (347 słów) - 21:37, 19 lis 2023
  • …er Satisfaction Index (CSI)''', czyli [[wskaźnik]] [[zadowolenie klienta | satysfakcji]] [[konsument]]a, jest jedną z podstawowych metod jakościowych zbierania, …rcza ważne informacje, na podstawie których [[przedsiębiorstwo]] zlecające badanie może zbudować mogel postępowania z klientem.
    7 KB (962 słowa) - 00:15, 15 sty 2024
  • Badanie zadowolenia pracowników jest narzędziem pozwalającym rozpoznać postawy
    14 KB (1855 słów) - 19:33, 18 lis 2023
  • ===Badanie satysfakcji klientów=== …oże nam określić, czy istnieją istotne statystycznie różnice w [[ocena]]ch satysfakcji między tymi grupami. Jest to szczególnie przydatne dla firm, które chcą
    13 KB (2044 słowa) - 20:33, 26 gru 2023
  • …działania do potrzeb i oczekiwań klientów, co przekłada się na zwiększenie satysfakcji i lojalności klientów. …todą Crawforda jest wymagana wprawa i doświadczenie ze strony prowadzącego badanie. Dobry badacz musi być w stanie odpowiednio przeprowadzić proces zbierani
    8 KB (1105 słów) - 20:14, 26 gru 2023
  • …współzawodnictwo i współpraca w zespole wpływają na motywację wewnętrzną. Badanie potrzeb pracowników opiera się na teorii potrzeb Maslowa, dwuczynnikowej ==Badanie potrzeb pracowników==
    9 KB (1348 słów) - 01:06, 12 sty 2024
  • …tosowanie w wielu dziedzinach [[zarząd]]zania. Przykładem może być badanie satysfakcji [[klient]]ów w firmie. Zamiast przeprowadzać [[wywiad]]y z każdym klient …tosowania pobierania próby jest badanie rynku. Zamiast przeprowadzać pełne badanie na całej populacji, można wybrać próbkę potencjalnych klientów i zbad
    6 KB (841 słów) - 23:54, 16 gru 2023
  • …[[planowanie]] strategii skierowanych na budowanie [[zadowolenie klienta | satysfakcji]] u klientów. Optymalnie wykorzystany może być narzędziem do powiększa …alności marketingowej celem poprawy swojej sytuacji. Korzystnym jest także badanie innych poziomów relacji za pomocą wskaźników: ''retencji'', ''share of
    7 KB (1106 słów) - 00:03, 15 sty 2024
  • * badanie orientacyjne (pokazanie stanu faktycznego) …nego. Jako czwarte źródło można uważać wiedzę i doświadczenie prowadzącego badanie.
    8 KB (1234 słowa) - 19:54, 26 gru 2023
  • …ego istotne jest uwzględnienie wskaźników jakości obsługi klienta, badania satysfakcji klientów czy poziomu lojalności w procesie zarządzania jakością. …dodatkowych mierników jakości, takich jak wskaźniki reklamacji czy badania satysfakcji klientów, aby dokładnie monitorować wpływ jakości na [[efektywność]]
    9 KB (1263 słowa) - 00:56, 12 sty 2024
  • …zenie - zawiera [[informacje]] o osobie lub instytucji, która przeprowadza badanie. Ponadto we wprowadzeniu określony jest cel badań oraz [[informacja]] o a …n/downloads/skale.pdf Skale jako podstawowy instrument pomiaru w badaniach satysfakcji i lojalności]'', Statsoft
    9 KB (1331 słów) - 20:10, 18 sty 2024
  • * rekrutacje i [[selekcja]] pracowników, oraz badanie ich kompetencji. …dy udzielane w agencjach doradztwa personalnego i to jest przede wszystkim badanie kompetencji oraz po¬moc w poszukiwaniu pracy.
    9 KB (1175 słów) - 19:13, 26 gru 2023
  • …ertą, przekonać do zakupu, a także uświadomić odbiorcę o [[prestiż]]u oraz satysfakcji jakie nabędzie w [[wynik]]u kupna [[produkt]]u. …i przekonanie go do zakupu oferowanego produktu. Przedstawienie korzyści i satysfakcji płynących z produktu jest istotne, ponieważ konsument musi zobaczyć, ja
    15 KB (2211 słów) - 22:35, 26 lis 2023
  • …całego społeczeństwa; oraz w badaniach marketingowych, takich jak badania satysfakcji [[klient]]ów.
    9 KB (1293 słowa) - 13:43, 6 sty 2024
  • …wacyjności, takie jak liczba patentów, liczba nowych produktów czy badanie satysfakcji klientów. W artykule wspomniano także o Community Innovation Survey (CIS) * Miara jakości działania - badanie satysfakcji konsumentów
    8 KB (1226 słów) - 00:56, 17 gru 2023
  • …wprowadzić odpowiednie zmiany w celu poprawy jakości obsługi i zwiększenia satysfakcji klientów. …e zwrotne od pracowników i identyfikować obszary do poprawy w organizacji. Badanie preferencji i opinii pracowników może przyczynić się do zwiększenia za
    12 KB (1763 słowa) - 22:54, 20 gru 2023
  • …ie danych, porównywanie wyników z założonymi celami oraz prowadzenie badań satysfakcji klientów i pracowników. …ównież przyczynić się do poprawy jakości produktów lub usług. Bezpośrednie badanie i analiza fizycznego produktu lub procesu produkcyjnego pozwala na identyfi
    14 KB (2051 słów) - 19:27, 7 sty 2024
  • Wysoki poziom satysfakcji klienta doprowadza do wzrostu jego [[Lojalność klienta|lojalności]], a t * Balon U. (2014), ''Badanie zachowań konsumentów w zakresie składania reklamacji'', Prace Naukowe Ak
    8 KB (1173 słowa) - 20:47, 7 sty 2024
Zobacz (poprzednie 20 | ) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)