Mariusz Sołtysik: Różnice pomiędzy wersjami

Z Encyklopedia Zarządzania
Nie podano opisu zmian
mNie podano opisu zmian
Linia 21: Linia 21:


Interesuje go przede wszystkim projektowanie strategii, [[zarządzanie]] projektem oraz [[negocjacje]]. Są to zdecydowanie jego główne obszary zainteresowań zawodowych.
Interesuje go przede wszystkim projektowanie strategii, [[zarządzanie]] projektem oraz [[negocjacje]]. Są to zdecydowanie jego główne obszary zainteresowań zawodowych.
Wybrane publikacje:
* Gunia, A., Sołtysik, M., & Jarosz, S. (2024). Robot ethics and artificial morality. In Artificial Intelligence, Management and Trust (pp. 127-143). Routledge.
* Sołtysik, M., & Jarosz, S. (2024). Trust: A new approach to management. In Artificial Intelligence, Management and Trust (pp. 8-18). Routledge.
* Sołtysik, M., Wojnarowska, M., & Varese, E. (2023). Leadership and trust in shaping innovation. In Communication, Leadership and Trust in Organizations (pp. 139-151). Routledge.


[[Kategoria:Autorzy Encyklopedii Zarządzania]]
[[Kategoria:Autorzy Encyklopedii Zarządzania]]


{{#metamaster:description|Mariusz Sołtysik - autor publikacji z zarządzania strategicznego i projektami. Pracuje na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie.}}
{{#metamaster:description|Mariusz Sołtysik - autor publikacji z zarządzania strategicznego i projektami. Pracuje na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie.}}

Wersja z 18:50, 20 paź 2023

Mariusz Sołtysik
Polecane artykuły

Prof. UEK dr hab. Mariusz Sołtysik jest związany zawodowo z Uniwersytetem Ekonomicznym w Krakowie, a dokładniej z Katedrą Procesu Zarządzania. Przez lata swojej pracy naukowej, stworzył liczne publikacje dotyczące zarządzania strategicznego oraz zarządzania ekonomicznego i organizacyjnego w projektach. Swoją wiedzę poszerzył także dzięki ukończonym studiom podyplomowym w zakresie zarządzania badaniami i rozwojem.

Mariusz Sołtysik miał okazję uczestniczyć w różnego rodzaju kursach i szkoleniach, w ramach projektu „Wsparcie dla współpracy między nauką a biznesem”. Dzięki tym doświadczeniom, zdobył praktyczne umiejętności biznesowe w takich dziedzinach jak: projektowanie strategii organizacyjnych firm, rozwijanie struktury organizacyjnej i zasad organizacyjnych, przeprowadzanie szkoleń z negocjacji i komunikacji.

Brał udział w opracowywaniu systemów zarządzania i systemów jakości, ocenie ryzyka projektu, a także w projektach związanych z rozwojem przedsiębiorczości akademickiej. Ponadto, był zaangażowany w prace badawcze, takie jak: analiza i projektowanie zarządzania biznesem, metodyki badań organizacyjnych i podejmowania decyzji w zarządzaniu organizacjami, projektowanie strategii zarządzania biznesem, metodyka projektowania systemów organizacyjnych firm.

Interesuje go przede wszystkim projektowanie strategii, zarządzanie projektem oraz negocjacje. Są to zdecydowanie jego główne obszary zainteresowań zawodowych.

Wybrane publikacje:

  • Gunia, A., Sołtysik, M., & Jarosz, S. (2024). Robot ethics and artificial morality. In Artificial Intelligence, Management and Trust (pp. 127-143). Routledge.
  • Sołtysik, M., & Jarosz, S. (2024). Trust: A new approach to management. In Artificial Intelligence, Management and Trust (pp. 8-18). Routledge.
  • Sołtysik, M., Wojnarowska, M., & Varese, E. (2023). Leadership and trust in shaping innovation. In Communication, Leadership and Trust in Organizations (pp. 139-151). Routledge.