Kompletność informacji
Z Encyklopedia Zarządzania
Kompletność informacji |
---|
Polecane artykuły |
Kompletność jest określana przez ilościowe różnice między informacją pierwotną a otrzymywaną przez użytkownika.
Straty informacyjne powodują, że informacja staje się niekompletna, a w skrajnym przypadku nieprzydatna dla użytkownika systemu.
Bibliografia
- Flakiewicz W., Informacyjne systemy zarządzania, Podstawy budowy i funkcjonowania, PWE, Warszawa 1990
- Informatyka ekonomiczna, pod red. E. Niedzielskiej, Wydawnictwo AE im. Oskara Langego we Wrocławiu, Wrocław 1998
- Kisielnicki J., Sroka H., Systemy informacyjne biznesu, Agencja wydawnicza - Placet, Warszawa 1999
- O'Brien J.A., Management Information Systems, A Managerial End User Perspective, Irwin, Homewood Ill, Boston 1990
- Woźniak K., System informacji menedżerskiej jako instrument zarządzania strategicznego w firmie, praca doktorska, Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Kraków 2005
Autor: Krzysztof Woźniak