Wyniki wyszukiwania

Z Encyklopedia Zarządzania
  • Analiza wariancji pozwala na badanie różnic między [[grupa]]mi, co jest istotne w wielu dziedzinach, takich j * Sagan A. (2003), ''Model Pomiarowy Satysfakcji i Lojalności'', Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Kraków
    12 KB (1914 słów) - 23:40, 10 gru 2023
  • …datne w badaniu zmiennych o charakterze subiektywnym, na przykład w ocenie satysfakcji [[klient]]ów.
    17 KB (2665 słów) - 20:54, 23 gru 2023
  • * '''Zbieranie opinii klientów''': Regularne badanie opinii klientów i analiza ich sugestii pozwala na identyfikację obszarów …je podróży do ich indywidualnych potrzeb. To może prowadzić do zwiększenia satysfakcji klientów poprzez dostarczanie bardziej dopasowanych usług.
    13 KB (1834 słowa) - 22:26, 17 gru 2023
  • …go podejścia może przynieść organizacji wiele korzyści, takich jak poprawa satysfakcji klientów, zwiększenie efektywności operacyjnej i [[wzmocnienie]] konkure …elu wykorzystuje się różne narzędzia, takie jak wskaźniki jakości, badania satysfakcji klientów, czy analizy kosztów jakości. Na podstawie zebranych danych org
    27 KB (4060 słów) - 15:06, 18 gru 2023
  • …wie mogą podejmować działania mające na celu poprawę jakości i zwiększenie satysfakcji [[klient]]ów. …finansowej]]}} — {{i5link|a=[[Rachunkowość]]}} — {{i5link|a=[[Badanie potrzeb informacyjnych]]}} }}
    17 KB (2471 słów) - 19:13, 18 lis 2023
  • …atury w miejscu pracy, która zapewnia najlepsze warunki dla efektywności i satysfakcji pracowników. …óżnych mikroorganizmów i ich wymagań, co pozwala na selektywne hodowanie i badanie tych organizmów.
    20 KB (2913 słów) - 20:38, 17 gru 2023
  • …odpowiadają na nie w formie pisemnej lub za pomocą kwestionariuszy online. Badanie ankietowe może mieć charakter ilościowy, gdy zbierane są dane liczbowe, …treści dokumentów, oraz wyciąganie wniosków na podstawie zebranych danych. Badanie dokumentów może być wykorzystywane jako uzupełnienie innych metod badaw
    35 KB (5253 słowa) - 23:54, 19 gru 2023
  • Po przekazaniu wyrobu do odbiorcy [[Kontrola|kontrola]] polega na ocenie satysfakcji klienta. Jedno z pytań to czy [[usługa]] lub [[wyrób]] jest tym co klien '''2) '''Kontrola wizualna i badanie NDT
    15 KB (2189 słów) - 01:11, 5 sty 2024
  • …adto, inwestowanie w rozwój pracowników może przyczynić się do zwiększenia satysfakcji i zaangażowania pracowników. Pracownicy, którzy widzą, że organizacja …stosowanie produktów lub usług do ich potrzeb oraz regularną komunikację i badanie ich opinii. Relacje z klientami są cenne, ponieważ lojalni klienci częst
    15 KB (2200 słów) - 19:52, 18 lis 2023
  • …ologicznych w historii. Przeprowadzony w 1971 roku przez Philipa Zimbardo, badanie miało na celu zrozumienie, jak zachowują się ludzie, gdy stawiani są w …wzmocniło ich skłonność do wykorzystywania swojego stanowiska dla własnej satysfakcji i zaspokajania swoich potrzeb władzy.
    13 KB (1954 słowa) - 00:12, 18 sty 2024
  • …ości produktów lub usług, skrócenie czasu realizacji zadań czy zwiększenie satysfakcji klienta. Analiza korzyści pozwala na ocenę, czy zmiany wprowadzone w celu Badanie procesów międzydziałowych polega na analizie powiązań i współzależn
    25 KB (3833 słowa) - 16:06, 20 sty 2024
  • …h liczbowych, porównanie wyników przed i po wdrożeniu zmian, a także ocena satysfakcji klientów i pracowników. Ważne jest, aby monitorować wprowadzone działa …zna]]}} — {{i5link|a=[[Polityka innowacyjna]]}} — {{i5link|a=[[Badanie wykonalności projektu]]}} — {{i5link|a=[[Marketing terytorialny]]}}
    15 KB (2216 słów) - 19:47, 26 gru 2023
  • …się bardziej zaangażowani w jego [[wynik]]. To może prowadzić do większej satysfakcji z udziału w badaniu. Jednak metoda Delphi z uczestnictwem grupowym ma rów …jest możliwość łatwego kontaktu i współpracy z ekspertami. Dzięki temu, że badanie odbywa się w przestrzeni wirtualnej, nie ma [[potrzeby]] organizowania spo
    23 KB (3554 słowa) - 01:47, 25 lis 2023
  • * związane z zasobami ludzkimi - konflikty między pracownikami, brak satysfakcji z pracy, wysoka [[fluktuacja]] i [[absencja]], Drugą metodą jest [[audyt jakości|audyt]], który jako niezależne badanie ma wspomagać kierownictwo w monitorowaniu działania systemu i wskazywać
    14 KB (2068 słów) - 01:17, 18 sty 2024
  • * zapewnienie satysfakcji klienta [S. Zapała 2009, s. 19] 5) Badanie rzeczywistych skutków działania;
    22 KB (3306 słów) - 01:07, 10 sty 2024
  • …muje zrozumienie ich oczekiwań, identyfikowanie trendów konsumenckich oraz badanie konkurencji. Dzięki temu firma może dostosować swoją ofertę do zmienia …produktu mogą prowadzić do utraty konkurencyjności na rynku oraz obniżenia satysfakcji klientów. Dlatego ważne jest, aby firmy uwzględniały inne aspekty organ
    18 KB (2709 słów) - 15:43, 20 sty 2024
  • Kolejnym ważnym elementem w modelu freemium jest badanie preferencji i potrzeb użytkowników. Firmy muszą wiedzieć, jakie funkcje …ć zmiany, które przyczynią się do zwiększenia konwersji, zaangażowania czy satysfakcji użytkowników. Udoskonalanie oferty na podstawie wyników testów jest klu
    15 KB (2376 słów) - 22:19, 17 gru 2023
  • …konalone w celu zapewnienia ich efektywności. Analiza użytkowania, badanie satysfakcji użytkowników oraz analiza wyników organizacji są [[metoda]]mi, które m
    21 KB (2952 słowa) - 19:13, 18 lis 2023
  • …wewnętrznie jak i zewnętrznie. Przykładem może być przeprowadzanie ankiet satysfakcji klientów, które umożliwiają uzyskanie informacji zwrotnej na temat jako …i]]}} — {{i5link|a=[[Zarządzanie informacją]]}} — {{i5link|a=[[Badanie potrzeb informacyjnych]]}} — {{i5link|a=[[System informacji strategic
    22 KB (3217 słów) - 16:23, 19 gru 2023
  • …aby utrzymać lub zwiększyć wartość swojej marki. [[Monitorowanie]] rynku, badanie konkurencji, analiza trendów oraz stałe inwestowanie w [[badania i rozwó …rtości marki, takich jak [[analiza finansowa]], [[badania rynku]], badania satysfakcji klientów czy [[analiza konkurencji]]. Regularne monitorowanie wartości ma
    33 KB (5162 słowa) - 15:58, 20 sty 2024
Zobacz ( | ) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)