Organizacja promocji

Z Encyklopedia Zarządzania
Wersja z dnia 10:10, 19 maj 2020 autorstwa Sw (dyskusja | edycje) (Infobox update)
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)
Organizacja promocji
Polecane artykuły


Organizacja promocji polega na zaplanowaniu i koordynacji zadań i funkcji pracowników organizacji i jednostek zewnętrznych związanych z działaniami promocyjnymi realizowanymi przez przedsiębiorstwo. Wykorzystywane formy organizacyjne obejmują struktury macierzowe i projektowe, gdyż działania promocyjne wymagają współpracy specjalistów z wszystkich jednostek funkcjonalnych przedsiębiorstwa.

W zależności od wybranej formy promocji, konieczne jest odpowiednie dopasowanie stosowanego rozwiązania organizacyjnego.

Bibliografia

Autor: Krzysztof Woźniak

At work.png

To jest zalążek artykułu.
Jeśli posiadasz kompetencje i uprawnienia, możesz go rozbudować.
Usuń tę informację po rozbudowie hasła