Kwestionariusz badania satysfakcji klientów

Z Encyklopedia Zarządzania
Wersja z dnia 12:13, 11 paź 2023 autorstwa Sw (dyskusja | edycje) (Dodanie MetaData Description)
Kwestionariusz badania satysfakcji klientów
Polecane artykuły

Kwestionariusz badania satysfakcji klientów to narzędzie używane przez przedsiębiorstwa i organizacje do zbierania opinii i informacji od swoich klientów w celu zrozumienia, jak dobrze spełniają one oczekiwania i potrzeby klientów. Ten rodzaj badania jest często stosowany w celu oceny poziomu satysfakcji klientów wobec produktów, usług lub doświadczeń, jakie oferuje firma.

Przykład kwestionariusza

ZESTAW PYTAŃ DO WYWIADU TELEFONICZNEGO DOTYCZĄCEGO BADANIA ZADOWOLENIA KLIENTÓW FIRMY

  1. Jak często korzysta Pani/Pan z usług naszej firmy?
  • Sporadycznie
  • kilka razy w miesiącu
  • kilka razy w roku
  1. Jak ocenia Pani/Pan poziom świadczonych usług?

Proszę zakreślić właściwy kwadrat z oceną wg skali 1 - 5, gdzie 5 oznacza ocenę maksymalną.

Laboratorium

  • merytoryczna poprawność wykonania usługi............ .........................
  • wydane dokumenty usługi............ .......................................................
  • czas realizacji usługi............ ...............................................................
  • udzielanie informacji, prowadzenie konsultacji itp............. ...............
  • kultura obsługi............ .........................................................................
  • koszt usługi............ ..............................................................................
  1. W jakiej odległości od Pani/Pana miejsca zamieszkania znajduje się firma?
  • bardzo blisko
  • do 5 km
  • 5–10 km
  • 10–15 km
  • więcej niż 15 km
  1. Czy odległość ta jest satysfakcjonująca; jeśli nie to proszę podać rejon miasta, w którym powinna się znajdować to firma?
  2. Jakie zmiany Pani/Pana zdaniem mogą wpłynąć na polepszenie jakości usług świadczonych przez firmę?

Autor: Urszula Kozłowska, Małgorzata Kwiatkowska