Kwestionariusz badania satysfakcji klientów: Różnice pomiędzy wersjami
Z Encyklopedia Zarządzania
mNie podano opisu zmian |
mNie podano opisu zmian |
||
Linia 41: | Linia 41: | ||
# Czy odległość ta jest satysfakcjonująca; jeśli nie to proszę podać rejon miasta, w którym powinna się znajdować to firma? | # Czy odległość ta jest satysfakcjonująca; jeśli nie to proszę podać rejon miasta, w którym powinna się znajdować to firma? | ||
# Jakie zmiany Pani/Pana zdaniem mogą wpłynąć na polepszenie jakości usług świadczonych przez firmę? | # Jakie zmiany Pani/Pana zdaniem mogą wpłynąć na polepszenie jakości usług świadczonych przez firmę? | ||
<google>t</google> | |||
==Bibliografia== | ==Bibliografia== |
Wersja z 10:11, 25 paź 2023
Kwestionariusz badania satysfakcji klientów |
---|
Polecane artykuły |
Kwestionariusz badania satysfakcji klientów to narzędzie używane przez przedsiębiorstwa i organizacje do zbierania opinii i informacji od swoich klientów w celu zrozumienia, jak dobrze spełniają one oczekiwania i potrzeby klientów. Ten rodzaj badania jest często stosowany w celu oceny poziomu satysfakcji klientów wobec produktów, usług lub doświadczeń, jakie oferuje firma.
Przykład kwestionariusza
ZESTAW PYTAŃ DO WYWIADU TELEFONICZNEGO DOTYCZĄCEGO BADANIA ZADOWOLENIA KLIENTÓW FIRMY
- Jak często korzysta Pani/Pan z usług naszej firmy?
- Sporadycznie
- kilka razy w miesiącu
- kilka razy w roku
- Jak ocenia Pani/Pan poziom świadczonych usług?
Proszę zakreślić właściwy kwadrat z oceną wg skali 1 - 5, gdzie 5 oznacza ocenę maksymalną.
- merytoryczna poprawność wykonania usługi............ .........................
- wydane dokumenty usługi............ .......................................................
- czas realizacji usługi............ ...............................................................
- udzielanie informacji, prowadzenie konsultacji itp............. ...............
- kultura obsługi............ .........................................................................
- koszt usługi............ ..............................................................................
- W jakiej odległości od Pani/Pana miejsca zamieszkania znajduje się firma?
- bardzo blisko
- do 5 km
- 5–10 km
- 10–15 km
- więcej niż 15 km
- Czy odległość ta jest satysfakcjonująca; jeśli nie to proszę podać rejon miasta, w którym powinna się znajdować to firma?
- Jakie zmiany Pani/Pana zdaniem mogą wpłynąć na polepszenie jakości usług świadczonych przez firmę?
Bibliografia
- Wolniak, R., & Skotnicka, B. (2008). Wybrane metody badania satysfakcji klienta i oceny dostawców w organizacjach. Wydawnictwo Politechniki Śląskiej.
Autor: Urszula Kozłowska, Małgorzata Kwiatkowska