Uniwersalny kod przemówień: Różnice pomiędzy wersjami
Z Encyklopedia Zarządzania
mNie podano opisu zmian |
m (Pozycjonowanie) |
||
Linia 67: | Linia 67: | ||
</tr> | </tr> | ||
</table> | </table> | ||
<google> | |||
<google>n</google> | |||
'''Patrz także:''' | '''Patrz także:''' |
Aktualna wersja na dzień 19:11, 18 lis 2023
Połącz dowolne zdanie z rubryki I z dowolnymi zdaniami z rubryk II, III i IV, a otrzymasz uniwersalny tekst. Ilość możliwych kombinacji wynosi 10000, wystarczy na 40 godzin przemówienia.
I | II | III | IV |
koleżanki i koledzy | realizacja nakreślonych zadań programowych | zmusza nas do przeanalizowania | istniejących warunków administracyjno-finansowych |
z drugiej strony | zakres i miejsce szkolenia kadr | spełnia istotną rolę w kształtowaniu | dalszych kierunków rozwoju |
podobnie | stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności | wymaga sprecyzowania i określenia | systemu powszechnego uczestnictwa |
nie zapominajmy jednak, że | aktualna struktura organizacji | pomaga w przygotowaniu i realizacji | postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizację |
w ten sposób | nowy model dzialalności organizacyjnej | zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu | nowych propozycji |
praktyka dnia codziennego dowodzi, że | dalszy rozwój różnych form działalności | spełnia ważne zadania w wypracowaniu | kierunków postępowego wychowania |
wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba szerzej uzasadniać, ponieważ | stałe zabezpieczenie informacyjno-programowe naszej działalności | umożliwia w większym stopniu tworzenie | systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom |
różnorakie i bogate doświadczenia | wzmacnianie i rozwijanie struktur | powoduje docenianie wagi | odpowiednich warunków aktywizacji |
troska organizacji, a szczególnie | konsultacja z szerokim aktywem | przedstawia interesującą próbę sprawdzenia | modelu rozwoju |
wyższe założenia ideowe, a także | rozpoczęcie powszechnej akcji kształtowania postaw | pociagą za sobą proces wdrażania i unowocześnienia | form oddziaływania |
Patrz także: