Uniwersalny kod przemówień: Różnice pomiędzy wersjami

Z Encyklopedia Zarządzania
m (Dodanie MetaData Description)
m (Pozycjonowanie)
 
(Nie pokazano 2 wersji utworzonych przez 2 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
{{infobox4
|list1=
<ul>
<li>[[Zarządzanie przez cele]]</li>
<li>[[Ścieżka kariery]]</li>
<li>[[Empowerment]]</li>
<li>[[Reengineering]]</li>
<li>[[Agent zmiany]]</li>
<li>[[Kultura organizacyjna a zarządzanie projektami]]</li>
<li>[[Analiza diagnostyczna]]</li>
<li>[[Zarządzanie personelem]]</li>
<li>[[Polityka personalna]]</li>
</ul>
}}
<h3 align="center"><small><font face="tahoma, arial, Verdena, Helvetica">Połącz dowolne zdanie z rubryki I z dowolnymi zdaniami z rubryk II, III i IV, a otrzymasz uniwersalny tekst. Ilość możliwych kombinacji wynosi 10000, wystarczy na 40 godzin przemówienia.</font></small></h3>
<h3 align="center"><small><font face="tahoma, arial, Verdena, Helvetica">Połącz dowolne zdanie z rubryki I z dowolnymi zdaniami z rubryk II, III i IV, a otrzymasz uniwersalny tekst. Ilość możliwych kombinacji wynosi 10000, wystarczy na 40 godzin przemówienia.</font></small></h3>
  <table width="740" border="2">
  <table width="740" border="2">
Linia 83: Linia 67:
  </tr>
  </tr>
</table>
</table>
<google>ban728t</google>
 
<google>n</google>


'''Patrz także:'''
'''Patrz także:'''

Aktualna wersja na dzień 19:11, 18 lis 2023

Połącz dowolne zdanie z rubryki I z dowolnymi zdaniami z rubryk II, III i IV, a otrzymasz uniwersalny tekst. Ilość możliwych kombinacji wynosi 10000, wystarczy na 40 godzin przemówienia.

I II III IV
koleżanki i koledzy realizacja nakreślonych zadań programowych zmusza nas do przeanalizowania istniejących warunków administracyjno-finansowych
z drugiej strony zakres i miejsce szkolenia kadr spełnia istotną rolę w kształtowaniu dalszych kierunków rozwoju
podobnie stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności wymaga sprecyzowania i określenia systemu powszechnego uczestnictwa
nie zapominajmy jednak, że aktualna struktura organizacji pomaga w przygotowaniu i realizacji postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizację
w ten sposób nowy model dzialalności organizacyjnej zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu nowych propozycji
praktyka dnia codziennego dowodzi, że dalszy rozwój różnych form działalności spełnia ważne zadania w wypracowaniu kierunków postępowego wychowania
wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba szerzej uzasadniać, ponieważ stałe zabezpieczenie informacyjno-programowe naszej działalności umożliwia w większym stopniu tworzenie systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom
różnorakie i bogate doświadczenia wzmacnianie i rozwijanie struktur powoduje docenianie wagi odpowiednich warunków aktywizacji
troska organizacji, a szczególnie konsultacja z szerokim aktywem przedstawia interesującą próbę sprawdzenia modelu rozwoju
wyższe założenia ideowe, a także rozpoczęcie powszechnej akcji kształtowania postaw pociagą za sobą proces wdrażania i unowocześnienia form oddziaływania

Patrz także: