M-commerce: Różnice pomiędzy wersjami

Z Encyklopedia Zarządzania
m (Infobox update)
 
(LinkTitles.)
Linia 15: Linia 15:




Jest to rodzaj promocji marki bądź produktu za pośrednictwem wiadomości wysyłanych na telefon komórkowy, bądz podobne urządzenia mobilne jak np. PDA. To działanie jest na dzień dzisiejszy najbardziej rozwinięte w Europie i Azji. [[Firma]] The Philipine Long Distance Telephone Company twierdzi, ze w przybliżeniu 1 mln wiadomości tekstowych o charakterze promocyjnym jest na Filipinach wysylanych każdego dnia. (M. R. Solomon 2003, s. 82)
Jest to rodzaj promocji marki bądź produktu za pośrednictwem wiadomości wysyłanych na telefon komórkowy, bądz podobne urządzenia mobilne jak np. PDA. To [[działanie]] jest na dzień dzisiejszy najbardziej rozwinięte w Europie i Azji. [[Firma]] The Philipine Long Distance Telephone Company twierdzi, ze w przybliżeniu 1 mln wiadomości tekstowych o charakterze promocyjnym jest na Filipinach wysylanych każdego dnia. (M. R. Solomon 2003, s. 82)


Powoli zjawisko to nasila się również w USA, gdzie np. MTV Music Video Awards promuje swoje wydarzenia za pośrednictwem bezprzewodowej kampanii. Użytkownicy sieci AT&T oraz Sprint otrzymują wiadomości zachęcające do [[udział]]u w wydarzeniach MTV. Obecne badania przewidują, ze pomimo dość powolnego startu M-commerce w USA, około 90 mln Amerykanów bęzie uczestniczyło w programach M-commerce do 2007 roku, generując ponad 50 mld zysku. (P. Riedman 2002, s. 6)
Powoli zjawisko to nasila się również w USA, gdzie np. MTV Music Video Awards promuje swoje wydarzenia za pośrednictwem bezprzewodowej kampanii. Użytkownicy sieci AT&T oraz [[Sprint]] otrzymują wiadomości zachęcające do [[udział]]u w wydarzeniach MTV. Obecne badania przewidują, ze pomimo dość powolnego startu M-commerce w USA, około 90 mln Amerykanów bęzie uczestniczyło w programach M-commerce do 2007 roku, generując ponad 50 mld zysku. (P. Riedman 2002, s. 6)


==Bibliografia==
==Bibliografia==

Wersja z 04:53, 20 maj 2020

M-commerce
Polecane artykuły


Jest to rodzaj promocji marki bądź produktu za pośrednictwem wiadomości wysyłanych na telefon komórkowy, bądz podobne urządzenia mobilne jak np. PDA. To działanie jest na dzień dzisiejszy najbardziej rozwinięte w Europie i Azji. Firma The Philipine Long Distance Telephone Company twierdzi, ze w przybliżeniu 1 mln wiadomości tekstowych o charakterze promocyjnym jest na Filipinach wysylanych każdego dnia. (M. R. Solomon 2003, s. 82)

Powoli zjawisko to nasila się również w USA, gdzie np. MTV Music Video Awards promuje swoje wydarzenia za pośrednictwem bezprzewodowej kampanii. Użytkownicy sieci AT&T oraz Sprint otrzymują wiadomości zachęcające do udziału w wydarzeniach MTV. Obecne badania przewidują, ze pomimo dość powolnego startu M-commerce w USA, około 90 mln Amerykanów bęzie uczestniczyło w programach M-commerce do 2007 roku, generując ponad 50 mld zysku. (P. Riedman 2002, s. 6)

Bibliografia

  • P. Riedman U.S. Patiently awaits wireless texting that's soaring overseas, Advertising Ages, New York 2003
  • M. R. Solomon Conquering consumerspace, marketing strategies for a branded world, AMACOM, New York 2003

Autor: Anna Sobilo

At work.png

To jest zalążek artykułu.
Jeśli posiadasz kompetencje i uprawnienia, możesz go rozbudować.
Usuń tę informację po rozbudowie hasła