Metoda kosztowa: Historia i autorzy

Z Encyklopedia Zarządzania

Wybór porównania – zaznacz kropeczkami dwie wersje do porównania i wciśnij enter lub przycisk Porównaj wybrane wersje.
Legenda: (bież.) – pokaż zmiany od tej wersji do bieżącej, (poprz.) – pokaż zmiany od wersji poprzedzającej, m – mała (drobna) zmiana

20 sty 2024

19 lis 2023

  • bież.poprz. 22:3822:38, 19 lis 2023Sw dyskusja edycjem 11 080 bajtów +408 Nie podano opisu zmian
  • bież.poprz. 22:2822:28, 19 lis 2023Sw dyskusja edycjem 10 672 bajty −2 Nie podano opisu zmian
  • bież.poprz. 22:2622:26, 19 lis 2023Sw dyskusja edycje 10 674 bajty +10 674 Utworzono nową stronę "'''Metoda kosztowa''' jest jednym z trzech podstawowych podejść do ustalania cen, obok metody popytowej i odniesienia do cen konkurencji. Polega ona na zsumowaniu wszystkich kosztów niezbędnych do wytworzenia produktu oraz dodaniu określonego poziomu marży dla przedsiębiorstwa. W ten sposób otrzymuje się oferowaną cenę produktu. Metoda kosztowa jest jedną z najpopularniejszych metod, stosowanych zarówno w biznesie stacjonarnym, jak i w e-commerce. ==O…"