Standaryzacja produktu: Historia i autorzy

Z Encyklopedia Zarządzania

Wybór porównania – zaznacz kropeczkami dwie wersje do porównania i wciśnij enter lub przycisk Porównaj wybrane wersje.
Legenda: (bież.) – pokaż zmiany od tej wersji do bieżącej, (poprz.) – pokaż zmiany od wersji poprzedzającej, m – mała (drobna) zmiana

20 sty 2024

20 lis 2023

19 lis 2023

18 lis 2023

  • bież.poprz. 21:3121:31, 18 lis 2023Sw dyskusja edycjem 5247 bajtów +25 →‎Bibliografia
  • bież.poprz. 21:2321:23, 18 lis 2023Sw dyskusja edycje 5222 bajty +5222 Utworzono nową stronę "'''Standaryzacja produktu''' jest strategią marketingową polegającą na oferowaniu tego samego lub bardzo podobnego produktu na wszystkich rynkach zagranicznych, bez wprowadzania istotnych zmian w stosunku do produktu oferowanego na rynku krajowym. Jest to forma międzynarodowego marketingu, w której firma dąży do zastosowania tych samych działań marketingowych na wszystkich rynkach. ==Zastosowania standaryzacji produktu== Strategia standaryzacji produktu…"