Komunikacja masowa: Historia i autorzy

Z Encyklopedia Zarządzania

Wybór porównania – zaznacz kropeczkami dwie wersje do porównania i wciśnij enter lub przycisk Porównaj wybrane wersje.
Legenda: (bież.) – pokaż zmiany od tej wersji do bieżącej, (poprz.) – pokaż zmiany od wersji poprzedzającej, m – mała (drobna) zmiana

20 sty 2024

17 gru 2023

  • bież.poprz. 20:2220:22, 17 gru 2023Sw dyskusja edycjem 25 740 bajtów −226 →‎Epoki w teorii komunikowania masowego
  • bież.poprz. 20:2120:21, 17 gru 2023Sw dyskusja edycje 25 966 bajtów +25 966 Utworzono nową stronę "'''Komunikacja masowa''' to proces porozumiewania się za pomocą środków masowego przekazu. Jest to forma komunikacji, która ma na celu dotarcie do szerokiego kręgu odbiorców, pokonując różnice przestrzenne i czasowe. Komunikacja masowa wykorzystuje różne media, takie jak prasa, radio, telewizja, internet, aby przekazać informacje, przekonania, wartości czy rozrywkę. ==Dotarcie do szerokiego grona odbiorców== Jednym z głównych celów komunikacji m…"