DPMO: Historia i autorzy

Z Encyklopedia Zarządzania

Wybór porównania – zaznacz kropeczkami dwie wersje do porównania i wciśnij enter lub przycisk Porównaj wybrane wersje.
Legenda: (bież.) – pokaż zmiany od tej wersji do bieżącej, (poprz.) – pokaż zmiany od wersji poprzedzającej, m – mała (drobna) zmiana

20 sty 2024

17 gru 2023

  • bież.poprz. 19:5319:53, 17 gru 2023Sw dyskusja edycjem 12 897 bajtów +20 →‎Obliczanie DPMO
  • bież.poprz. 19:1019:10, 17 gru 2023Sw dyskusja edycje 12 877 bajtów +12 877 Utworzono nową stronę "'''DPMO''' (Defects Per Million Opportunities) to miara jakości używana w metodologii Six Sigma. Metodyka Six Sigma jest strategią zarządzania jakością, która ma na celu minimalizację defektów i zmniejszenie zmienności w procesach produkcyjnych lub usługowych. Jest to podejście, które skupia się na precyzji, dokładności i minimalizacji błędów, aby zapewnić doskonałą jakość produktów lub usług. Six Sigma, jako metodyka zarządzania jakośc…"