Wartość marki: Historia i autorzy

Z Encyklopedia Zarządzania

Wybór porównania – zaznacz kropeczkami dwie wersje do porównania i wciśnij enter lub przycisk Porównaj wybrane wersje.
Legenda: (bież.) – pokaż zmiany od tej wersji do bieżącej, (poprz.) – pokaż zmiany od wersji poprzedzającej, m – mała (drobna) zmiana

20 sty 2024

19 sty 2024

18 gru 2023

  • bież.poprz. 12:5312:53, 18 gru 2023Sw dyskusja edycje 33 880 bajtów +33 880 Utworzono nową stronę "'''Wartość marki''' można zdefiniować jako wartość finansową, jaką marka przynosi przedsiębiorstwu. Jest to wartość, która wynika z reputacji marki, jej rozpoznawalności, zaufania klientów oraz zdolności do tworzenia lojalności i przekazywania wartości. Definicja ta obejmuje zarówno wartość materialną, jak i niematerialną, jaką marka posiada. Wartość marki jest również ściśle powiązana z jej atrybutami, takimi jak unikalność, wiaryg…"