Rejestrator czasu pracy: Różnice pomiędzy wersjami

Z Encyklopedia Zarządzania
(Utworzono nową stronę)
 
Nie podano opisu zmian
Linia 1: Linia 1:
==Strona w opracowaniu==
Rejestrator czasu pracy – określa m.in godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy oraz wymiar przepracowanych godzin. Dzięki niemu pracodawca jest w stanie określić czas, w którym pracownik świadczy pracę na rzecz pracodawcy, odnotować ewentualne spóźnienia lub nieobecności w pracy czy też ilość jego godzi nadliczbowych (M. Trziszka 2015, s. 431-435).
{{stub}}

Wersja z 13:44, 20 kwi 2022

Rejestrator czasu pracy – określa m.in godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy oraz wymiar przepracowanych godzin. Dzięki niemu pracodawca jest w stanie określić czas, w którym pracownik świadczy pracę na rzecz pracodawcy, odnotować ewentualne spóźnienia lub nieobecności w pracy czy też ilość jego godzi nadliczbowych (M. Trziszka 2015, s. 431-435).