QACP: Historia i autorzy

Z Encyklopedia Zarządzania

Wybór porównania – zaznacz kropeczkami dwie wersje do porównania i wciśnij enter lub przycisk Porównaj wybrane wersje.
Legenda: (bież.) – pokaż zmiany od tej wersji do bieżącej, (poprz.) – pokaż zmiany od wersji poprzedzającej, m – mała (drobna) zmiana

20 sty 2024

18 gru 2023

  • bież.poprz. 09:0509:05, 18 gru 2023Sw dyskusja edycjem 10 976 bajtów −2 Nie podano opisu zmian
  • bież.poprz. 09:0409:04, 18 gru 2023Sw dyskusja edycjem 10 978 bajtów −4 Nie podano opisu zmian
  • bież.poprz. 09:0309:03, 18 gru 2023Sw dyskusja edycje 10 982 bajty +10 982 Utworzono nową stronę "'''QACP''' (Quality Assurance Control Points - Punkty Kontrolne Zagwarantowania Jakości) to metoda wprowadzona w 1995 roku, mająca na celu zapewnienie wysokiej jakości produktu poprzez kontrolę i monitorowanie kluczowych cech jakościowych w różnych fazach procesu produkcji. Jest to istotne narzędzie w ramach zarządzania jakością, które pomaga w zapobieganiu defektom i minimalizowaniu ryzyka wystąpienia wadliwych produktów. ===Historia=== QACP został…"