Publicity: Historia i autorzy

Z Encyklopedia Zarządzania

Wybór porównania – zaznacz kropeczkami dwie wersje do porównania i wciśnij enter lub przycisk Porównaj wybrane wersje.
Legenda: (bież.) – pokaż zmiany od tej wersji do bieżącej, (poprz.) – pokaż zmiany od wersji poprzedzającej, m – mała (drobna) zmiana

20 sty 2024

18 gru 2023

  • bież.poprz. 09:0909:09, 18 gru 2023Sw dyskusja edycjem 21 873 bajty +20 →‎Wysyłanie informacji prasowych do mediów
  • bież.poprz. 08:5808:58, 18 gru 2023Sw dyskusja edycje 21 853 bajty +21 853 Utworzono nową stronę "'''Publicity''' jest efektem stosowania niepłatnych środków promocji, które mają na celu wywołanie większego zainteresowania danym produktem, usługą lub wydarzeniem. Jest to jeden z elementów składających się na szeroko pojęte public relations (PR). Choć często używane zamiennie, publicity różni się od public relations, a jednocześnie stanowi jego integralną część. Public relations odnoszą się do działań mających na celu budowanie i u…"