Marketing skoncentrowany: Historia i autorzy

Z Encyklopedia Zarządzania

Wybór porównania – zaznacz kropeczkami dwie wersje do porównania i wciśnij enter lub przycisk Porównaj wybrane wersje.
Legenda: (bież.) – pokaż zmiany od tej wersji do bieżącej, (poprz.) – pokaż zmiany od wersji poprzedzającej, m – mała (drobna) zmiana

20 sty 2024

17 gru 2023

  • bież.poprz. 21:3621:36, 17 gru 2023Sw dyskusja edycjem 15 334 bajty +20 →‎Segmentacja rynku
  • bież.poprz. 21:3521:35, 17 gru 2023Sw dyskusja edycje 15 314 bajtów +15 314 Utworzono nową stronę "'''Marketing skoncentrowany''' jest strategią marketingową, która skupia się na jednym konkretnym segmencie rynku. Polega na dostarczaniu wartościowej oferty usługowej, która spełnia potrzeby i oczekiwania wybranego segmentu. Głównym celem tego podejścia jest skupienie uwagi na konkretnych grupach klientów i dostarczenie im produktów i usług, które są dokładnie dopasowane do ich potrzeb. W porównaniu do innych strategii marketingowych, marketing…"