Mapa percepcji: Historia i autorzy

Z Encyklopedia Zarządzania

Wybór porównania – zaznacz kropeczkami dwie wersje do porównania i wciśnij enter lub przycisk Porównaj wybrane wersje.
Legenda: (bież.) – pokaż zmiany od tej wersji do bieżącej, (poprz.) – pokaż zmiany od wersji poprzedzającej, m – mała (drobna) zmiana

20 sty 2024

19 lis 2023

  • bież.poprz. 21:3821:38, 19 lis 2023Sw dyskusja edycjem 6678 bajtów +395 Nie podano opisu zmian
  • bież.poprz. 21:3721:37, 19 lis 2023Sw dyskusja edycje 6283 bajty +6283 Utworzono nową stronę "'''Mapa percepcji''' jest narzędziem używanym w badaniach marketingowych do analizowania sposobu, w jaki konsumenci postrzegają różne firmy, marki, produkty lub usługi. Jest to graficzne przedstawienie związku między tymi podmiotami w kontekście ich podobieństw i różnic. Mapa percepcji znajduje szerokie zastosowanie w segmentacji rynku oraz badaniach strategicznych. Pozwala na śledzenie zmian w percepcji danej firmy lub produktu z czasem oraz ocenę s…"