Komunikacja pozioma: Historia i autorzy

Z Encyklopedia Zarządzania

Wybór porównania – zaznacz kropeczkami dwie wersje do porównania i wciśnij enter lub przycisk Porównaj wybrane wersje.
Legenda: (bież.) – pokaż zmiany od tej wersji do bieżącej, (poprz.) – pokaż zmiany od wersji poprzedzającej, m – mała (drobna) zmiana

20 sty 2024

19 lis 2023

  • bież.poprz. 21:3121:31, 19 lis 2023Sw dyskusja edycje 7473 bajty +7473 Utworzono nową stronę "'''Komunikacja pozioma''' to rodzaj komunikacji, który występuje pomiędzy osobami znajdującymi się na tym samym poziomie hierarchii w firmie. Pracownicy zajmujący podobne stanowiska i niekoniecznie należący do tego samego działu, nawiązują komunikację w celu koordynacji działań, dzielenia się informacjami, rozwiązywania problemów z zakresu współpracy między różnymi jednostkami organizacyjnymi, a także budowania więzi między pracownikami. =…"