Karta procesu: Historia i autorzy

Z Encyklopedia Zarządzania

Wybór porównania – zaznacz kropeczkami dwie wersje do porównania i wciśnij enter lub przycisk Porównaj wybrane wersje.
Legenda: (bież.) – pokaż zmiany od tej wersji do bieżącej, (poprz.) – pokaż zmiany od wersji poprzedzającej, m – mała (drobna) zmiana

20 sty 2024

20 lis 2023

19 lis 2023

18 lis 2023

  • bież.poprz. 21:3221:32, 18 lis 2023Sw dyskusja edycjem 3940 bajtów +9 →‎Bibliografia
  • bież.poprz. 21:1821:18, 18 lis 2023Sw dyskusja edycje 3931 bajtów +3931 Utworzono nową stronę "'''Karta procesu''' (KP) jest narzędziem stosowanym w dziedzinie zarządzania jakością i zarządzania procesowego, które służy do przedstawienia ogólnego obrazu badanego procesu pracy. Jej głównym celem jest charakteryzowanie kluczowych elementów danego procesu, takich jak operacje i kontrola. Karta procesu może przyjmować różne układy, w zależności od charakteru rejestrowanej pracy. Wyróżnia się kilka typów kart procesu, takich jak układ lini…"