Efekt naśladownictwa: Historia i autorzy

Z Encyklopedia Zarządzania

Wybór porównania – zaznacz kropeczkami dwie wersje do porównania i wciśnij enter lub przycisk Porównaj wybrane wersje.
Legenda: (bież.) – pokaż zmiany od tej wersji do bieżącej, (poprz.) – pokaż zmiany od wersji poprzedzającej, m – mała (drobna) zmiana

20 sty 2024

19 lis 2023

  • bież.poprz. 15:3215:32, 19 lis 2023Sw dyskusja edycjem 6027 bajtów +362 Nie podano opisu zmian
  • bież.poprz. 13:0313:03, 19 lis 2023Sw dyskusja edycje 5665 bajtów +5665 Utworzono nową stronę "'''Efekt naśladownictwa''', znany również jako efekt mody, odnosi się do tendencji oceniania wyżej produktów i usług, które są nabyte w większych ilościach przez innych nabywców. Jest to zjawisko, które występuje zarówno w ekonomii, jak i w psychologii społecznej. Badania dotyczące efektu naśladownictwa rozpoczęły się już w drugiej połowie XX wieku. Pierwsze eksperymenty w tej dziedzinie miały na celu zrozumienie mechanizmu działania tego…"