Długi ogon: Różnice pomiędzy wersjami

Z Encyklopedia Zarządzania
Nie podano opisu zmian
Nie podano opisu zmian
Linia 5: Linia 5:
==Charakterystyka==
==Charakterystyka==
Większość pozycji w asortymencie, która określana jest '''„dopełnieniem bestsellerów”'''…
Większość pozycji w asortymencie, która określana jest '''„dopełnieniem bestsellerów”'''…
==Czynniki długiego ogona==
Chris Andersen wyróżnia '''trzy główne czynniki''':
* Upowszechnianie metod wytwarzania
* Upowszechnianie metod dystrybucji
* Łączenie podaży z popytem


==Bibliografia==
==Bibliografia==

Wersja z 18:42, 3 gru 2022

To koncepcja, której autorem jest Chris Anderson. Jej głównym założeniem jest posiadanie dużej ilości asortymentu, który zaspokoi indywidualne potrzeby konsumentów.

Przykład podmiotów, funkcjonujących na zasadach „długiego ogona” są: Allegro.pl, eBay.com czy Walmart.

Charakterystyka

Większość pozycji w asortymencie, która określana jest „dopełnieniem bestsellerów”

Czynniki długiego ogona

Chris Andersen wyróżnia trzy główne czynniki:

  • Upowszechnianie metod wytwarzania
  • Upowszechnianie metod dystrybucji
  • Łączenie podaży z popytem

Bibliografia

Autor: Katarzyna Michalczyk