Ścianka reklamowa: Różnice pomiędzy wersjami

Z Encyklopedia Zarządzania
(Utworzono nową stronę)
 
Linia 1: Linia 1:
==Strona w opracowaniu==
'''Ścianka reklamowa'''Jest to nośnik reklamowy, inaczej urządzenie reklamowe, które ma na celu przedstawić propozycje produktu, usługi lub logo aby  dana marka mogła się  reklamować.  Jest to urządzenie, którego ekspozycję można dowolnie modernizować oraz przebudowywać. Wyróżnia się ścianki oświetlone, nieoświetlone lub podświetlane. (Nowacki R)
{{stub}}
==Ścianka reklamowa==
'''Ścianka reklamowa''' jest masowym narzędziem komunikacji z otoczeniem, dostarcza różne informacje dopasowane do poszczególnych odbiorców o szerokim zakresie poprzez lokowanie produktu na płycie reklamowej co ma na celu przynieść korzyści zarówno reklamującym -producentowi danej marki, jak i producentowi produktu.
Ścianka reklamowa  to pionowa płaszczyzna niewielkich rozmiarów ograniczająca jakieś pomieszczenie.  Elegancka i profesjonalna ścianka tekstylna to rozwiązanie dla wszystkich, którzy cenią sobie wygodę i prostotę korzystania z technologii reklamowych. To baner tekstylny, który łączy w sobie łatwość obsługi z wysoką jakością Ściany tekstylne wykonane są z aluminiowych ram z malowaną tkaniną poliestrową. Systemy te są łatwe w montażu i lekkie dzięki zastosowaniu lekkich materiałów. Każdy handlowiec i marketer poradzi sobie zarówno z przygotowaniem stoiska, jak i organizacją przestrzeni wystawienniczej. Dzięki temu każda ścianka wystawiennicza to dosłownie chwila przygotowań. Nawet jeśli promujesz się w znanym i rozchwytywanym miejscu, gdzie konkurencja jest zacięta, ścianki tekstylne pomagają wygrać z konkurencją. Ścianki reklamowe składają się z profili aluminiowych podzielonych na sekcje, które w ten sposób tworzą ramy, do których mocowane są drukowane tkaniny. Takie rozwiązanie zapewnia szybki montaż bez użycia specjalnych narzędzi. Konstrukcja jest bardzo lekka, dlatego ścianki tekstylne są bardzo wygodnym sposobem reklamy. Taką reklamę można w razie potrzeby łatwo zdemontować i przenieść w inne miejsce.
'''Ścianka reklamowa''' ma również zastosowanie podczas bankietów pracowniczych, podczas promocji nowego produktu lub podczas gdy jest premiera nowej ekranizacji. Gwiazdy, które zostają fotografowane na danej ścianie są wykorzystywane w telewizji, mediach społecznościowych oraz telewizji, dzięki temu reklama na ściance jest promowana co buduje rozpoznawalność marki sponsora. Ścianka reklamowa na samym  początku kariery znana była pod nazwą step and repeat (ang. stań i powtórz) i  towarzyszyła jako główny element gal Oscarowych oraz pokazów mody. Ścianki reklamowe dotarły w latach 90. XX wieku i były upodabniane do zagranicznych wzorów. 3 
'''Ścianka reklamowa będzie idealna do następujących ekspozycji'''
* w pomieszczeniach użyteczności publicznej,
* na stoiskach targowych,
* na wystawach promocyjnych,
* na  spotkaniach biznesowych,
* jako tło podczas prezentowania produktów.
'''Rodzaj ścianek reklamowych możemy podzielić je na'''
* ścianki tekstylne proste,
* ścianki tekstylne łukowe,
* ścianki tekstylne nieregularne,
* ścianki tekstylne mini,
* kasetony,
* topery,
* meble.
 
* Prosta tekstylna ściana oparta jest na prostej aluminiowej ramie o regularnym wyglądzie. Instalacja takiej reklamy jest bardzo szybka i nie wymaga użycia narzędzi. Niewątpliwą zaletą tego typu ścianki jest bardzo duża stabilność, a także wielorakie możliwości zastosowania. Warto wspomnieć, że jest to kompaktowe rozwiązanie. Po rozpakowaniu reklama trafia do małej torby transportowej na kółkach. Wielokrotne użycie jest również możliwe, ponieważ materiał, z którego wykonana jest reklama, można prać w 30 stopniach.
* Ścianka reklamowa łukowa wykonana jest  z ram regałowych o odpowiednim profilu. Rury aluminiowe są lekkie, sztywne, a cała konstrukcja jest bardzo łatwa w montażu dzięki odpowiednim punktom mocowania. Przeznaczone są do szybkiego montażu bez użycia narzędzi.
* Nieregularna tekstylna ściana to kręta ściana reklamowa. Odpowiednio wyprofilowane oprawki tworzą trójwymiarowy nieregularny kształt przypominający węża. Podobnie jak inne ściany charakteryzuje się łatwością montażu, stabilnością całej konstrukcji oraz możliwością prania i wielokrotnego użytku, a także możliwością zadruku z jednej lub dwóch stron.
* Mini ścianka reklamowa to świetny akcent w biurze, gabinecie czy szkole. Może to przybierać różne formy. Ze względu na niewielkie gabaryty jest rozwiązaniem tanim, ale bardzo skutecznym. Zmieści się nawet w małym pokoju.
* Kasy fiskalne mogą być niezależne lub podwieszane. Wyróżnia je oświetlenie LED, które dzięki specjalnym profilom doskonale oświetla wszystkie krawędzie reklamy. Ciekawym rozwiązaniem są toppery, czyli tzw. ścianki reklamowe wiszące na linach. Mogą mieć bardzo oryginalny kształt, na przykład toper okrągły, trójkątny lub w kształcie oka. Meble z kolei to idealna forma ścianki reklamowej, którą można wykorzystać w wielu aranżacjach. W asortymencie znajdują się sofy, krzesła, siedziska, poduszki, fotele w kształcie fali, różne fotele o tradycyjnych kształtach oraz okrągłe i narożne pufy.
==Bibliografia==
 
[[Kategoria:Marketing]].
{{a|Angelika Kowalik}}.

Wersja z 17:03, 29 gru 2022

Ścianka reklamowaJest to nośnik reklamowy, inaczej urządzenie reklamowe, które ma na celu przedstawić propozycje produktu, usługi lub logo aby dana marka mogła się reklamować. Jest to urządzenie, którego ekspozycję można dowolnie modernizować oraz przebudowywać. Wyróżnia się ścianki oświetlone, nieoświetlone lub podświetlane. (Nowacki R)

Ścianka reklamowa

Ścianka reklamowa jest masowym narzędziem komunikacji z otoczeniem, dostarcza różne informacje dopasowane do poszczególnych odbiorców o szerokim zakresie poprzez lokowanie produktu na płycie reklamowej co ma na celu przynieść korzyści zarówno reklamującym -producentowi danej marki, jak i producentowi produktu. Ścianka reklamowa to pionowa płaszczyzna niewielkich rozmiarów ograniczająca jakieś pomieszczenie. Elegancka i profesjonalna ścianka tekstylna to rozwiązanie dla wszystkich, którzy cenią sobie wygodę i prostotę korzystania z technologii reklamowych. To baner tekstylny, który łączy w sobie łatwość obsługi z wysoką jakością Ściany tekstylne wykonane są z aluminiowych ram z malowaną tkaniną poliestrową. Systemy te są łatwe w montażu i lekkie dzięki zastosowaniu lekkich materiałów. Każdy handlowiec i marketer poradzi sobie zarówno z przygotowaniem stoiska, jak i organizacją przestrzeni wystawienniczej. Dzięki temu każda ścianka wystawiennicza to dosłownie chwila przygotowań. Nawet jeśli promujesz się w znanym i rozchwytywanym miejscu, gdzie konkurencja jest zacięta, ścianki tekstylne pomagają wygrać z konkurencją. Ścianki reklamowe składają się z profili aluminiowych podzielonych na sekcje, które w ten sposób tworzą ramy, do których mocowane są drukowane tkaniny. Takie rozwiązanie zapewnia szybki montaż bez użycia specjalnych narzędzi. Konstrukcja jest bardzo lekka, dlatego ścianki tekstylne są bardzo wygodnym sposobem reklamy. Taką reklamę można w razie potrzeby łatwo zdemontować i przenieść w inne miejsce. Ścianka reklamowa ma również zastosowanie podczas bankietów pracowniczych, podczas promocji nowego produktu lub podczas gdy jest premiera nowej ekranizacji. Gwiazdy, które zostają fotografowane na danej ścianie są wykorzystywane w telewizji, mediach społecznościowych oraz telewizji, dzięki temu reklama na ściance jest promowana co buduje rozpoznawalność marki sponsora. Ścianka reklamowa na samym początku kariery znana była pod nazwą step and repeat (ang. stań i powtórz) i towarzyszyła jako główny element gal Oscarowych oraz pokazów mody. Ścianki reklamowe dotarły w latach 90. XX wieku i były upodabniane do zagranicznych wzorów. 3 Ścianka reklamowa będzie idealna do następujących ekspozycji

  • w pomieszczeniach użyteczności publicznej,
  • na stoiskach targowych,
  • na wystawach promocyjnych,
  • na spotkaniach biznesowych,
  • jako tło podczas prezentowania produktów.

Rodzaj ścianek reklamowych możemy podzielić je na

  • ścianki tekstylne proste,
  • ścianki tekstylne łukowe,
  • ścianki tekstylne nieregularne,
  • ścianki tekstylne mini,
  • kasetony,
  • topery,
  • meble.
  • Prosta tekstylna ściana oparta jest na prostej aluminiowej ramie o regularnym wyglądzie. Instalacja takiej reklamy jest bardzo szybka i nie wymaga użycia narzędzi. Niewątpliwą zaletą tego typu ścianki jest bardzo duża stabilność, a także wielorakie możliwości zastosowania. Warto wspomnieć, że jest to kompaktowe rozwiązanie. Po rozpakowaniu reklama trafia do małej torby transportowej na kółkach. Wielokrotne użycie jest również możliwe, ponieważ materiał, z którego wykonana jest reklama, można prać w 30 stopniach.
  • Ścianka reklamowa łukowa wykonana jest z ram regałowych o odpowiednim profilu. Rury aluminiowe są lekkie, sztywne, a cała konstrukcja jest bardzo łatwa w montażu dzięki odpowiednim punktom mocowania. Przeznaczone są do szybkiego montażu bez użycia narzędzi.
  • Nieregularna tekstylna ściana to kręta ściana reklamowa. Odpowiednio wyprofilowane oprawki tworzą trójwymiarowy nieregularny kształt przypominający węża. Podobnie jak inne ściany charakteryzuje się łatwością montażu, stabilnością całej konstrukcji oraz możliwością prania i wielokrotnego użytku, a także możliwością zadruku z jednej lub dwóch stron.
  • Mini ścianka reklamowa to świetny akcent w biurze, gabinecie czy szkole. Może to przybierać różne formy. Ze względu na niewielkie gabaryty jest rozwiązaniem tanim, ale bardzo skutecznym. Zmieści się nawet w małym pokoju.
  • Kasy fiskalne mogą być niezależne lub podwieszane. Wyróżnia je oświetlenie LED, które dzięki specjalnym profilom doskonale oświetla wszystkie krawędzie reklamy. Ciekawym rozwiązaniem są toppery, czyli tzw. ścianki reklamowe wiszące na linach. Mogą mieć bardzo oryginalny kształt, na przykład toper okrągły, trójkątny lub w kształcie oka. Meble z kolei to idealna forma ścianki reklamowej, którą można wykorzystać w wielu aranżacjach. W asortymencie znajdują się sofy, krzesła, siedziska, poduszki, fotele w kształcie fali, różne fotele o tradycyjnych kształtach oraz okrągłe i narożne pufy.

Bibliografia

.

Autor: Angelika Kowalik

.