Długi ogon: Różnice pomiędzy wersjami
Z Encyklopedia Zarządzania
Nie podano opisu zmian |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
To koncepcja, której autorem jest ''' | To koncepcja, której autorem jest '''Chris Anderson'''. Jej głównym założeniem jest posiadanie '''dużej ilości asortymentu''', który zaspokoi indywidualne potrzeby konsumentów. | ||
'''Przykład podmiotów''', funkcjonujących na zasadach „długiego ogona” są: Allegro.pl, eBay.com czy Walmart. | |||
==Charakterystyka== | ==Charakterystyka== |
Wersja z 17:41, 3 gru 2022
To koncepcja, której autorem jest Chris Anderson. Jej głównym założeniem jest posiadanie dużej ilości asortymentu, który zaspokoi indywidualne potrzeby konsumentów.
Przykład podmiotów, funkcjonujących na zasadach „długiego ogona” są: Allegro.pl, eBay.com czy Walmart.
Charakterystyka
Większość pozycji w asortymencie, która określana jest „dopełnieniem bestsellerów”…
Bibliografia
- Chodak G., (2008), Wybrane aspekty zarządzania długim ogonem w sklepie internetowym, Politechnika Wrocławska.
- Hope E., (2014), Recenzja książki Chrisa Andersona „Długi ogon: ekonomia przyszłości – każdy konsument ma głos”, Politechnika Gdańska.
- Stępnicka S., Bąkowska P., (2013), Koncepcja „długiego ogona” w naukach ekonomii i zarządzania, „Organizacja i zarządzanie”, Kwartalnik Naukowy nr.1 (21).
- Strzelecki A., (2007), Jak przeszukujemy sieć? ”Długi ogon wyszukiwania”, „E-mentor nr 4 (21)”.
Autor: Katarzyna Michalczyk