Długi ogon: Różnice pomiędzy wersjami

Z Encyklopedia Zarządzania
Linia 5: Linia 5:


==Bibliografia==
==Bibliografia==
Chodak G., (2008) [https://www.ii.pwr.edu.pl/~grzegorz.chodak/artykuly/wybrane_aspekty_zarzadzania_dlugim_ogonem.pdf ''Wybrane aspekty zarządzania długim ogonem w sklepie internetowym''], Politechnika Wrocławska.
* Chodak G., (2008) [https://www.ii.pwr.edu.pl/~grzegorz.chodak/artykuly/wybrane_aspekty_zarzadzania_dlugim_ogonem.pdf ''Wybrane aspekty zarządzania długim ogonem w sklepie internetowym''], Politechnika Wrocławska.
Hope E., (2014), [https://bazhum.muzhp.pl/media/files/Przedsiebiorstwo_we_wspolczesnej_gospodarce_teoria_i_praktyka_Research_on_Enterprise_in_Modern_Economy_theory_and_practice/Przedsiebiorstwo_we_wspolczesnej_gospodarce_teoria_i_praktyka_Research_on_Enterprise_in_Modern_Economy_theory_and_practice-r2014-t-n3/Przedsiebiorstwo_we_wspolczesnej_gospodarce_teoria_i_praktyka_Research_on_Enterprise_in_Modern_Economy_theory_and_practice-r2014-t-n3-s55-56/Przedsiebiorstwo_we_wspolczesnej_gospodarce_teoria_i_praktyka_Research_on_Enterprise_in_Modern_Economy_theory_and_practice-r2014-t-n3-s55-56.pdf ''Recenzja książki Chrisa Andersona „Długi ogon: ekonomia przyszłości – każdy konsument ma głos”''], Politechnika Gdańska.
* Hope E., (2014), [https://bazhum.muzhp.pl/media/files/Przedsiebiorstwo_we_wspolczesnej_gospodarce_teoria_i_praktyka_Research_on_Enterprise_in_Modern_Economy_theory_and_practice/Przedsiebiorstwo_we_wspolczesnej_gospodarce_teoria_i_praktyka_Research_on_Enterprise_in_Modern_Economy_theory_and_practice-r2014-t-n3/Przedsiebiorstwo_we_wspolczesnej_gospodarce_teoria_i_praktyka_Research_on_Enterprise_in_Modern_Economy_theory_and_practice-r2014-t-n3-s55-56/Przedsiebiorstwo_we_wspolczesnej_gospodarce_teoria_i_praktyka_Research_on_Enterprise_in_Modern_Economy_theory_and_practice-r2014-t-n3-s55-56.pdf ''Recenzja książki Chrisa Andersona „Długi ogon: ekonomia przyszłości – każdy konsument ma głos”''], Politechnika Gdańska.
Strzelecki A., (2007), [https://webm.ue.katowice.pl/strzelecki/materialy/ementor21.pdf  ''Jak przeszukujemy sieć? ”Długi ogon wyszukiwania”''], „E-mentor nr 4 (21)”.
* Strzelecki A., (2007), [https://webm.ue.katowice.pl/strzelecki/materialy/ementor21.pdf  ''Jak przeszukujemy sieć? ”Długi ogon wyszukiwania”''], „E-mentor nr 4 (21)”.


{{a|Katarzyna Michalczyk}}
{{a|Katarzyna Michalczyk}}


[[Kategoria:Zarządzanie sprzedażą]]
[[Kategoria:Zarządzanie sprzedażą]]

Wersja z 20:29, 2 gru 2022

To koncepcja, której autorem jest Wired Chris Anderson. …

Charakterystyka

Większość pozycji w asortymencie, która określana jest „dopełnieniem bestsellerów”

Bibliografia

Autor: Katarzyna Michalczyk