Długi ogon: Różnice pomiędzy wersjami
(Utworzono nową stronę "{{stub}}") |
Nie podano opisu zmian |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{ | |||
==Bibliografia== | |||
Chodak G., (2008) [ https://www.ii.pwr.edu.pl/~grzegorz.chodak/artykuly/wybrane_aspekty_zarzadzania_dlugim_ogonem.pdf Wybrane aspekty zarządzania długim ogonem w sklepie internetowym], Politechnika Wrocławska. | |||
Hope E., (2014), [ https://bazhum.muzhp.pl/media/files/Przedsiebiorstwo_we_wspolczesnej_gospodarce_teoria_i_praktyka_Research_on_Enterprise_in_Modern_Economy_theory_and_practice/Przedsiebiorstwo_we_wspolczesnej_gospodarce_teoria_i_praktyka_Research_on_Enterprise_in_Modern_Economy_theory_and_practice-r2014-t-n3/Przedsiebiorstwo_we_wspolczesnej_gospodarce_teoria_i_praktyka_Research_on_Enterprise_in_Modern_Economy_theory_and_practice-r2014-t-n3-s55-56/Przedsiebiorstwo_we_wspolczesnej_gospodarce_teoria_i_praktyka_Research_on_Enterprise_in_Modern_Economy_theory_and_practice-r2014-t-n3-s55-56.pdf Recenzja książki Chrisa Andersona „Długi ogon: ekonomia przyszłości – każdy konsument ma głos”], Politechnika Gdańska. | |||
Strzelecki A., (2007), [https://webm.ue.katowice.pl/strzelecki/materialy/ementor21.pdf Jak przeszukujemy sieć? ”Długi ogon wyszukiwania”], „E-mentor nr 4 (21)”. | |||
{{a|Katarzyna Michalczyk}} | |||
[[Kategoria:Zarządzanie sprzedażą]] |
Wersja z 20:27, 2 gru 2022
Bibliografia
Chodak G., (2008) [ https://www.ii.pwr.edu.pl/~grzegorz.chodak/artykuly/wybrane_aspekty_zarzadzania_dlugim_ogonem.pdf Wybrane aspekty zarządzania długim ogonem w sklepie internetowym], Politechnika Wrocławska. Hope E., (2014), [ https://bazhum.muzhp.pl/media/files/Przedsiebiorstwo_we_wspolczesnej_gospodarce_teoria_i_praktyka_Research_on_Enterprise_in_Modern_Economy_theory_and_practice/Przedsiebiorstwo_we_wspolczesnej_gospodarce_teoria_i_praktyka_Research_on_Enterprise_in_Modern_Economy_theory_and_practice-r2014-t-n3/Przedsiebiorstwo_we_wspolczesnej_gospodarce_teoria_i_praktyka_Research_on_Enterprise_in_Modern_Economy_theory_and_practice-r2014-t-n3-s55-56/Przedsiebiorstwo_we_wspolczesnej_gospodarce_teoria_i_praktyka_Research_on_Enterprise_in_Modern_Economy_theory_and_practice-r2014-t-n3-s55-56.pdf Recenzja książki Chrisa Andersona „Długi ogon: ekonomia przyszłości – każdy konsument ma głos”], Politechnika Gdańska. Strzelecki A., (2007), Jak przeszukujemy sieć? ”Długi ogon wyszukiwania”, „E-mentor nr 4 (21)”.
Autor: Katarzyna Michalczyk