Outsourcing logistyczny: Różnice pomiędzy wersjami
Z Encyklopedia Zarządzania
Nie podano opisu zmian |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
==Bibliografia== | ==Bibliografia== | ||
* Chojnacka A., (2012), '' | * Chojnacka A., (2012), ''Outsourcing Usług logistycznych – zalety i wady'', „Logistyka”, nr 3. | ||
* Dyczkowska J., (2006), ''Outsourcing operatorów logistycznych'', „Logistyka i Transport: zeszyty naukowe”. | * Dyczkowska J., (2006), ''Outsourcing operatorów logistycznych'', „Logistyka i Transport: zeszyty naukowe”. | ||
* Gąsowska K., (2016), [https://www-arch.polsl.pl/wydzialy/ROZ/ZN/Documents/z97/7_po_rec_013_G%C4%85sowska.pdf ''Outsourcing logistyczny jako narządzie doskonalenia efektywności przedsiębiorstwa''], „Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej”. | * Gąsowska K., (2016), [https://www-arch.polsl.pl/wydzialy/ROZ/ZN/Documents/z97/7_po_rec_013_G%C4%85sowska.pdf ''Outsourcing logistyczny jako narządzie doskonalenia efektywności przedsiębiorstwa''], „Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej”. |
Wersja z 10:38, 8 gru 2022
Bibliografia
- Chojnacka A., (2012), Outsourcing Usług logistycznych – zalety i wady, „Logistyka”, nr 3.
- Dyczkowska J., (2006), Outsourcing operatorów logistycznych, „Logistyka i Transport: zeszyty naukowe”.
- Gąsowska K., (2016), Outsourcing logistyczny jako narządzie doskonalenia efektywności przedsiębiorstwa, „Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej”.
- Grabowska J., (2012), Outsourcing Usług Logistycznych, „Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej”.
- Kulińska E., Koziarska A., (2017), Znaczenie i skutki outsourcingu procesów logistycznych – case study, „Ekonometria”, 1(55).
- Naspiński T., (2007), Outsourcing usług logistycznych w ramach zintegrowanego łańcucha dostaw, Studia Gdańskie, t. IV.
- Stajniak M., (2006), Outsourcing logistyczny szansą poprawy efektywności funkcjonowania firmy, „Logistyka”, t. 5.
Autor: Katarzyna Michalczyk