Kreatywne myślenie: Różnice pomiędzy wersjami
Z Encyklopedia Zarządzania
Nie podano opisu zmian |
Nie podano opisu zmian |
||
Linia 3: | Linia 3: | ||
==Bibliografia== | ==Bibliografia== | ||
* Sopińska A. (2018), Kreatywność a innowacyjność organizacji. Otwarte innowacje jako przejaw współkreatywności, „Studia i Prace”, nr 161, s. 13 | * Sopińska A. (2018), ''Kreatywność a innowacyjność organizacji. Otwarte innowacje jako przejaw współkreatywności'', „Studia i Prace”, nr 161, s. 13 | ||
{{a|Paweł Majerczyk}} | {{a|Paweł Majerczyk}} |
Wersja z 17:17, 29 lis 2022
Kreatywne myślenie – jest zjawiskiem pobudzania nowych myśli, formułowania na nowo dotychczasowej wiedzy, dzięki analizie dotychczasowych założeń i paradygmatów. Jest określane jako proces ujawniania, selekcjonowania, wymiany i łączenia idei, faktów czy umiejętności (A. Sopińska 2018, s. 13).
Bibliografia
- Sopińska A. (2018), Kreatywność a innowacyjność organizacji. Otwarte innowacje jako przejaw współkreatywności, „Studia i Prace”, nr 161, s. 13
Autor: Paweł Majerczyk