Lider zespołu: Różnice pomiędzy wersjami

Z Encyklopedia Zarządzania
Nie podano opisu zmian
Nie podano opisu zmian
Linia 1: Linia 1:
Lider zespołu to osoba, która swoimi działaniami, '''wspiera''' oraz '''pomaga''' w rozwoju zespołu. Jego główną rolą jest '''przewodzenie'' zespołowi, '''pomoc''' w codziennych zadaniach oraz dbanie o '''zwiększenie umiejętności''' pracowników. Lider '''inspiruje''' również każdego do ciągłego doskonalenia.
Lider zespołu to osoba, która swoimi działaniami, '''wspiera''' oraz '''pomaga''' w rozwoju zespołu. Jego główną rolą jest '''przewodzenie''' zespołowi, '''pomoc''' w codziennych zadaniach oraz dbanie o '''zwiększenie umiejętności''' pracowników. Lider '''inspiruje''' również każdego do ciągłego doskonalenia.


Zgodnie z definicją Słownika Języka Polskiego '''lider''' to
Zgodnie z definicją Słownika Języka Polskiego '''lider''' to

Wersja z 20:48, 23 lis 2022

Lider zespołu to osoba, która swoimi działaniami, wspiera oraz pomaga w rozwoju zespołu. Jego główną rolą jest przewodzenie zespołowi, pomoc w codziennych zadaniach oraz dbanie o zwiększenie umiejętności pracowników. Lider inspiruje również każdego do ciągłego doskonalenia.

Zgodnie z definicją Słownika Języka Polskiego lider to

  • przywódca partii politycznej, związku zawodowego lub innych organizacji społecznych
  • zawodnik lub zespół zawodników, który wysunął się na czoło wyścigu lub tabeli rozgrywek
  • czołowy członek zespołu muzycznego, piszący teksty i muzykę do piosenek
  • przedsiębiorstwo zajmujące czołowe miejsce w produkcji i sprzedaży wyrobów z danej dziedziny