Administrator nieruchomości: Różnice pomiędzy wersjami

Z Encyklopedia Zarządzania
Nie podano opisu zmian
Nie podano opisu zmian
Linia 1: Linia 1:
Administrator nieruchomości – osoba fizyczna wykonująca czynności pomocnicze, które są związane z zarządzaniem nieruchomością. Działa na zlecenie zarządcy nieruchomości lub właściciela nieruchomości. Do obowiązków administratora nieruchomości należą czynności, które zapewniają prawidłowe funkcjonowanie budynku. Należą do nich m. in.:
Administrator nieruchomości – osoba fizyczna wykonująca czynności pomocnicze, które są związane z zarządzaniem nieruchomością. Działa na zlecenie zarządcy nieruchomości lub właściciela nieruchomości. Do obowiązków administratora nieruchomości należą czynności, które zapewniają prawidłowe funkcjonowanie budynku. Należą do nich m. in.:
- nadzór nad budynkami,
* nadzór nad budynkami,
- dbanie o stan bezpieczeństwa w administrowanym budynku,
* dbanie o stan bezpieczeństwa w administrowanym budynku,
- kontrola stanu technicznego urządzeń i instalacji budynków,
* kontrola stanu technicznego urządzeń i instalacji budynków,
- prace konserwatorskie i usuwanie awarii,
* prace konserwatorskie i usuwanie awarii,
- pobieranie opłat,
* pobieranie opłat,
- prowadzenie dokumentacji i korespondencji,
* prowadzenie dokumentacji i korespondencji,
- dbanie o czystość w budynku (nadzór nad pracami porządkowymi, remontowymi, serwisowo-techniczne),
* dbanie o czystość w budynku (nadzór nad pracami porządkowymi, remontowymi, serwisowo-techniczne),
- dbanie o sprawy bieżące lokatorów,
* dbanie o sprawy bieżące lokatorów,
- obsługa Wspólnot Mieszkaniowych.
* obsługa Wspólnot Mieszkaniowych.


{{stub}}
{{stub}}

Wersja z 19:50, 7 kwi 2021

Administrator nieruchomości – osoba fizyczna wykonująca czynności pomocnicze, które są związane z zarządzaniem nieruchomością. Działa na zlecenie zarządcy nieruchomości lub właściciela nieruchomości. Do obowiązków administratora nieruchomości należą czynności, które zapewniają prawidłowe funkcjonowanie budynku. Należą do nich m. in.:

  • nadzór nad budynkami,
  • dbanie o stan bezpieczeństwa w administrowanym budynku,
  • kontrola stanu technicznego urządzeń i instalacji budynków,
  • prace konserwatorskie i usuwanie awarii,
  • pobieranie opłat,
  • prowadzenie dokumentacji i korespondencji,
  • dbanie o czystość w budynku (nadzór nad pracami porządkowymi, remontowymi, serwisowo-techniczne),
  • dbanie o sprawy bieżące lokatorów,
  • obsługa Wspólnot Mieszkaniowych.
At work.png

To jest zalążek artykułu.
Jeśli posiadasz kompetencje i uprawnienia, możesz go rozbudować.
Usuń tę informację po rozbudowie hasła