Administrator nieruchomości: Różnice pomiędzy wersjami

Z Encyklopedia Zarządzania
Nie podano opisu zmian
Linia 1: Linia 1:
==Administrator nieruchomości – osoba fizyczna wykonująca czynności pomocnicze, które są związane z zarządzaniem nieruchomością. Działa na zlecenie zarządcy nieruchomości lub właściciela nieruchomości.
==Administrator nieruchomości – osoba fizyczna wykonująca czynności pomocnicze, które są związane z zarządzaniem nieruchomością. Działa na zlecenie zarządcy nieruchomości lub właściciela nieruchomości.==


Do obowiązków administratora nieruchomości należą czynności, które zapewniają prawidłowe funkcjonowanie budynku. Należą do nich m. in.:
Do obowiązków administratora nieruchomości należą czynności, które zapewniają prawidłowe funkcjonowanie budynku. Należą do nich m. in.:
*- nadzór nad budynkami,
* nadzór nad budynkami,
*- dbanie o stan bezpieczeństwa w administrowanym budynku,
* dbanie o stan bezpieczeństwa w administrowanym budynku,
*- kontrola stanu technicznego urządzeń i instalacji budynków,
* kontrola stanu technicznego urządzeń i instalacji budynków,
*- prace konserwatorskie i usuwanie awarii,
* prace konserwatorskie i usuwanie awarii,
*- pobieranie opłat,
* pobieranie opłat,
*- prowadzenie dokumentacji i korespondencji,
* prowadzenie dokumentacji i korespondencji,
*- dbanie o czystość w budynku (nadzór nad pracami porządkowymi, remontowymi, serwisowo-techniczne),
* dbanie o czystość w budynku (nadzór nad pracami porządkowymi, remontowymi, serwisowo-techniczne),
*- dbanie o sprawy bieżące lokatorów,
* dbanie o sprawy bieżące lokatorów,
*- obsługa Wspólnot Mieszkaniowych.==
* obsługa Wspólnot Mieszkaniowych.






{{stub}}
{{stub}}

Wersja z 21:12, 1 kwi 2021

Administrator nieruchomości – osoba fizyczna wykonująca czynności pomocnicze, które są związane z zarządzaniem nieruchomością. Działa na zlecenie zarządcy nieruchomości lub właściciela nieruchomości.

Do obowiązków administratora nieruchomości należą czynności, które zapewniają prawidłowe funkcjonowanie budynku. Należą do nich m. in.:

  • nadzór nad budynkami,
  • dbanie o stan bezpieczeństwa w administrowanym budynku,
  • kontrola stanu technicznego urządzeń i instalacji budynków,
  • prace konserwatorskie i usuwanie awarii,
  • pobieranie opłat,
  • prowadzenie dokumentacji i korespondencji,
  • dbanie o czystość w budynku (nadzór nad pracami porządkowymi, remontowymi, serwisowo-techniczne),
  • dbanie o sprawy bieżące lokatorów,
  • obsługa Wspólnot Mieszkaniowych.


At work.png

To jest zalążek artykułu.
Jeśli posiadasz kompetencje i uprawnienia, możesz go rozbudować.
Usuń tę informację po rozbudowie hasła