https://mfiles.pl/pl/index.php?title=Transport_bimodalny&feed=atom&action=history
Transport bimodalny - Historia wersji
2024-03-29T05:46:56Z
Historia wersji tej strony wiki
MediaWiki 1.39.4
https://mfiles.pl/pl/index.php?title=Transport_bimodalny&diff=214236&oldid=prev
Zybex o 08:44, 19 sty 2024
2024-01-19T08:44:34Z
<p></p>
<table style="background-color: #fff; color: #202122;" data-mw="interface">
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<tr class="diff-title" lang="pl">
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">← poprzednia wersja</td>
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">Wersja z 09:44, 19 sty 2024</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno" id="mw-diff-left-l2">Linia 2:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 2:</td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>==Specyfikacja==</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>==Specyfikacja==</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Zwykłe naczepy ciężarowe nie są przystosowane do przewozu ciężarowego w systemie bimodalnym, ze względu na wymagania kolejowe. Struktura nośna naczep musi posiadać zwiększoną [[odporność]] i sztywność, spełniając tym samym wymagania wytrzymałościowe karty UIC597 (ma to związek z siłami wzdłużnymi wynoszącymi około 850 kN), dodatkowo należy zastosować specjalny [[system]] łączenia naczep z adapterami kolejowymi, ponadto [[SKOK|skok]] zawieszenia pneumatycznego musi być dopasowany do wózka kolejowego (jest to niezbędne do utworzenia pociągu). Występuje też [[obowiązek]] zastosowania układu ryglowania osi. W związku z wymaganiami [[cena]] oraz [[koszt]] eksploatacji naczepy bimodalnej jest znacznie wyższy od standardowej naczepy ciężarowej a waga wzrasta o około 800-1000 kg. Przyczepa samochodowa, używana do transportu bimodalnego, musi być skonstruowana tak, aby przewód hamulcowy i zbiornik powietrza nie został uszkodzony podczas użytkowania. Transport bimodalny należy do transportu niekonwojowanego, oznacza to że kierowca ciągnika siodłowego nie jest w stanie pilnować zawartości naczepy. W Polsce w latach 90 XX wieku w Instytucie Pojazdów Szynowych powstał polski system wykorzystujący dwa rodzaje wózków: 6TN oraz Y25. Mimo pozytywnie zakończonych badań, nie udało się wprowadzić żadnego rozwiązania do powszechnego użytku<del style="font-weight: bold; text-decoration: none;"><ref>J</del>. <del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">Czerwiński 2017 s. 31</ref></del></div></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Zwykłe naczepy ciężarowe nie są przystosowane do przewozu ciężarowego w systemie bimodalnym, ze względu na wymagania kolejowe. Struktura nośna naczep musi posiadać zwiększoną [[odporność]] i sztywność, spełniając tym samym wymagania wytrzymałościowe karty UIC597 (ma to związek z siłami wzdłużnymi wynoszącymi około 850 kN), dodatkowo należy zastosować specjalny [[system]] łączenia naczep z adapterami kolejowymi, ponadto [[SKOK|skok]] zawieszenia pneumatycznego musi być dopasowany do wózka kolejowego (jest to niezbędne do utworzenia pociągu). Występuje też [[obowiązek]] zastosowania układu ryglowania osi. W związku z wymaganiami [[cena]] oraz [[koszt]] eksploatacji naczepy bimodalnej jest znacznie wyższy od standardowej naczepy ciężarowej a waga wzrasta o około 800-1000 kg. Przyczepa samochodowa, używana do transportu bimodalnego, musi być skonstruowana tak, aby przewód hamulcowy i zbiornik powietrza nie został uszkodzony podczas użytkowania. Transport bimodalny należy do transportu niekonwojowanego, oznacza to że kierowca ciągnika siodłowego nie jest w stanie pilnować zawartości naczepy. W Polsce w latach 90 XX wieku w Instytucie Pojazdów Szynowych powstał polski system wykorzystujący dwa rodzaje wózków: 6TN oraz Y25. Mimo pozytywnie zakończonych badań, nie udało się wprowadzić żadnego rozwiązania do powszechnego użytku.</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>==Pozytywy i negatywy==</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>==Pozytywy i negatywy==</div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-lineno" id="mw-diff-left-l71">Linia 71:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 71:</td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Molkova T., Klepruk J. (2001), ''Intermodal transport - Green chance for cargo transport'', Międzynarodowa Konferencja Naukowa Transport XXI wieku. Wydział Transportu Politechniki Warszawskiej, Komitet Transportu PAN, Warszawa, 19-21.09.2001</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Molkova T., Klepruk J. (2001), ''Intermodal transport - Green chance for cargo transport'', Międzynarodowa Konferencja Naukowa Transport XXI wieku. Wydział Transportu Politechniki Warszawskiej, Komitet Transportu PAN, Warszawa, 19-21.09.2001</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Rokicki T. (2014), ''Organizacja i ekonomika transportu'', Wydawnictwo SGGW, Warszawa</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Rokicki T. (2014), ''Organizacja i ekonomika transportu'', Wydawnictwo SGGW, Warszawa</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">* ŻŻXXXX Czerwiński J. (2017), ''[https://repozytorium.put.poznan.pl/Content/420237/Jaroslaw_Czerwinski_Nowy_system_transportu_kolejowo_â€''_drogowego_dla_przewozow_standardowych_naczep_samochodowych.pdf Nowy system transportu kolejowo - drogowego dla przewozów standardowych naczep samochodowych s. 31.]''</del></div></td><td colspan="2" class="diff-side-added"></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div></noautolinks></div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div></noautolinks></div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td></tr>
</table>
Zybex
https://mfiles.pl/pl/index.php?title=Transport_bimodalny&diff=214015&oldid=prev
Zybex: cleanup bibliografii i rotten links
2024-01-18T17:07:26Z
<p>cleanup bibliografii i rotten links</p>
<table style="background-color: #fff; color: #202122;" data-mw="interface">
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<tr class="diff-title" lang="pl">
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">← poprzednia wersja</td>
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">Wersja z 18:07, 18 sty 2024</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno" id="mw-diff-left-l66">Linia 66:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 66:</td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><noautolinks></div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><noautolinks></div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Bławat D., Kalkowski K. (2012), Transport intermodalny w Polsce - teraźniejszość i przyszłość'', Praca naukowa KoDiK</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Bławat D., Kalkowski K. (2012), Transport intermodalny w Polsce - teraźniejszość i przyszłość'', Praca naukowa KoDiK</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">* Czerwiński J. (2017) [https://repozytorium.put.poznan.pl/Content/420237/Jaroslaw_Czerwinski_Nowy_system_transportu_kolejowo_–_drogowego_dla_przewozow_standardowych_naczep_samochodowych.pdf Nowy system transportu kolejowo - drogowego dla przewozów standardowych naczep samochodowych s. 31.]</del></div></td><td colspan="2" class="diff-side-added"></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Jacyna J., Pyza D., Jachimowski R. (2017), ''Transport intermodalny projektowanie terminali przeładunkowych'', Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Jacyna J., Pyza D., Jachimowski R. (2017), ''Transport intermodalny projektowanie terminali przeładunkowych'', Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Mindur L. (2015), ''Techniki przewozów ładunków drogowo-szynowych''</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Mindur L. (2015), ''Techniki przewozów ładunków drogowo-szynowych''</div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-lineno" id="mw-diff-left-l72">Linia 72:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 71:</td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Molkova T., Klepruk J. (2001), ''Intermodal transport - Green chance for cargo transport'', Międzynarodowa Konferencja Naukowa Transport XXI wieku. Wydział Transportu Politechniki Warszawskiej, Komitet Transportu PAN, Warszawa, 19-21.09.2001</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Molkova T., Klepruk J. (2001), ''Intermodal transport - Green chance for cargo transport'', Międzynarodowa Konferencja Naukowa Transport XXI wieku. Wydział Transportu Politechniki Warszawskiej, Komitet Transportu PAN, Warszawa, 19-21.09.2001</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Rokicki T. (2014), ''Organizacja i ekonomika transportu'', Wydawnictwo SGGW, Warszawa</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Rokicki T. (2014), ''Organizacja i ekonomika transportu'', Wydawnictwo SGGW, Warszawa</div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-side-deleted"></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">* ŻŻXXXX Czerwiński J. (2017), ''[https://repozytorium.put.poznan.pl/Content/420237/Jaroslaw_Czerwinski_Nowy_system_transportu_kolejowo_â€''_drogowego_dla_przewozow_standardowych_naczep_samochodowych.pdf Nowy system transportu kolejowo - drogowego dla przewozów standardowych naczep samochodowych s. 31.]''</ins></div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div></noautolinks></div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div></noautolinks></div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td></tr>
</table>
Zybex
https://mfiles.pl/pl/index.php?title=Transport_bimodalny&diff=206422&oldid=prev
Zybex: cleanup bibliografii i rotten links
2023-12-17T19:14:55Z
<p>cleanup bibliografii i rotten links</p>
<table style="background-color: #fff; color: #202122;" data-mw="interface">
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<tr class="diff-title" lang="pl">
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">← poprzednia wersja</td>
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">Wersja z 20:14, 17 gru 2023</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno" id="mw-diff-left-l67">Linia 67:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 67:</td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Bławat D., Kalkowski K. (2012), Transport intermodalny w Polsce - teraźniejszość i przyszłość'', Praca naukowa KoDiK</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Bławat D., Kalkowski K. (2012), Transport intermodalny w Polsce - teraźniejszość i przyszłość'', Praca naukowa KoDiK</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Czerwiński J. (2017) [https://repozytorium.put.poznan.pl/Content/420237/Jaroslaw_Czerwinski_Nowy_system_transportu_kolejowo_–_drogowego_dla_przewozow_standardowych_naczep_samochodowych.pdf Nowy system transportu kolejowo - drogowego dla przewozów standardowych naczep samochodowych s. 31.]</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Czerwiński J. (2017) [https://repozytorium.put.poznan.pl/Content/420237/Jaroslaw_Czerwinski_Nowy_system_transportu_kolejowo_–_drogowego_dla_przewozow_standardowych_naczep_samochodowych.pdf Nowy system transportu kolejowo - drogowego dla przewozów standardowych naczep samochodowych s. 31.]</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* <del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">Marianna </del>Jacyna, <del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">Dariusz </del>Pyza, <del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">Roland </del>Jachimowski <del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">transport </del>intermodalny projektowanie terminali przeładunkowych<del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">. </del>Wydawnictwo Naukowe PWN Warszawa <del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">2017</del></div></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Jacyna <ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">J.</ins>, Pyza <ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">D.</ins>, Jachimowski <ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">R. (2017), ''Transport </ins>intermodalny projektowanie terminali przeładunkowych<ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">'', </ins>Wydawnictwo Naukowe PWN<ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">, </ins>Warszawa</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Mindur L. (2015), ''Techniki przewozów ładunków drogowo-szynowych''</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Mindur L. (2015), ''Techniki przewozów ładunków drogowo-szynowych''</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Mindur L., Wronka J. (2007), ''Transport intermodalny w Polsce'', LogForum 3, 2, 3</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Mindur L., Wronka J. (2007), ''Transport intermodalny w Polsce'', LogForum 3, 2, 3</div></td></tr>
</table>
Zybex
https://mfiles.pl/pl/index.php?title=Transport_bimodalny&diff=205893&oldid=prev
Zybex: cleanup bibliografii i rotten links
2023-12-16T23:18:56Z
<p>cleanup bibliografii i rotten links</p>
<table style="background-color: #fff; color: #202122;" data-mw="interface">
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<tr class="diff-title" lang="pl">
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">← poprzednia wersja</td>
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">Wersja z 00:18, 17 gru 2023</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno" id="mw-diff-left-l68">Linia 68:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 68:</td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Czerwiński J. (2017) [https://repozytorium.put.poznan.pl/Content/420237/Jaroslaw_Czerwinski_Nowy_system_transportu_kolejowo_–_drogowego_dla_przewozow_standardowych_naczep_samochodowych.pdf Nowy system transportu kolejowo - drogowego dla przewozów standardowych naczep samochodowych s. 31.]</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Czerwiński J. (2017) [https://repozytorium.put.poznan.pl/Content/420237/Jaroslaw_Czerwinski_Nowy_system_transportu_kolejowo_–_drogowego_dla_przewozow_standardowych_naczep_samochodowych.pdf Nowy system transportu kolejowo - drogowego dla przewozów standardowych naczep samochodowych s. 31.]</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Marianna Jacyna, Dariusz Pyza, Roland Jachimowski transport intermodalny projektowanie terminali przeładunkowych. Wydawnictwo Naukowe PWN Warszawa 2017</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Marianna Jacyna, Dariusz Pyza, Roland Jachimowski transport intermodalny projektowanie terminali przeładunkowych. Wydawnictwo Naukowe PWN Warszawa 2017</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Mindur L. (2015) <del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">[https://www.czasopismologistyka.pl/artykuly-naukowe/send/337-artykuly-na-plycie-cd-1/8802-mindur-techniki-przewozow-ladunkow-drogowo-szynowych-w-technologii-bimodalnej </del>Techniki przewozów ładunków drogowo-szynowych<del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">.]</del></div></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Mindur L. (2015)<ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">, ''</ins>Techniki przewozów ładunków drogowo-szynowych<ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">''</ins></div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Mindur L., Wronka J.<del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">: </del>Transport intermodalny w Polsce<del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">.</del>, LogForum 3, 2, 3<del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">, Poznań 2007</del></div></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Mindur L., Wronka J. <ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">(2007), ''</ins>Transport intermodalny w Polsce<ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">''</ins>, LogForum 3, 2, 3</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Molkova T., Klepruk J. (2001), ''Intermodal transport - Green chance for cargo transport'', Międzynarodowa Konferencja Naukowa Transport XXI wieku. Wydział Transportu Politechniki Warszawskiej, Komitet Transportu PAN, Warszawa, 19-21.09.2001</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Molkova T., Klepruk J. (2001), ''Intermodal transport - Green chance for cargo transport'', Międzynarodowa Konferencja Naukowa Transport XXI wieku. Wydział Transportu Politechniki Warszawskiej, Komitet Transportu PAN, Warszawa, 19-21.09.2001</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Rokicki T. (2014), ''Organizacja i ekonomika transportu'', Wydawnictwo SGGW, Warszawa</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Rokicki T. (2014), ''Organizacja i ekonomika transportu'', Wydawnictwo SGGW, Warszawa</div></td></tr>
</table>
Zybex
https://mfiles.pl/pl/index.php?title=Transport_bimodalny&diff=200458&oldid=prev
Zybex: cleanup bibliografii i rotten links
2023-12-03T22:19:57Z
<p>cleanup bibliografii i rotten links</p>
<table style="background-color: #fff; color: #202122;" data-mw="interface">
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<tr class="diff-title" lang="pl">
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">← poprzednia wersja</td>
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">Wersja z 23:19, 3 gru 2023</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno" id="mw-diff-left-l65">Linia 65:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 65:</td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>==Bibliografia==</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>==Bibliografia==</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><noautolinks></div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><noautolinks></div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Bławat D. Kalkowski K. (2012) <del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">[https://akademor.webd.pl/download/transport_intermodalny.pdf </del>Transport intermodalny w Polsce - teraźniejszość i przyszłość<del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">]</del></div></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Bławat D.<ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">, </ins>Kalkowski K. (2012)<ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">, </ins>Transport intermodalny w Polsce - teraźniejszość i przyszłość<ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">'', Praca naukowa KoDiK</ins></div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Czerwiński J. (2017) [https://repozytorium.put.poznan.pl/Content/420237/Jaroslaw_Czerwinski_Nowy_system_transportu_kolejowo_–_drogowego_dla_przewozow_standardowych_naczep_samochodowych.pdf Nowy system transportu kolejowo - drogowego dla przewozów standardowych naczep samochodowych s. 31.]</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Czerwiński J. (2017) [https://repozytorium.put.poznan.pl/Content/420237/Jaroslaw_Czerwinski_Nowy_system_transportu_kolejowo_–_drogowego_dla_przewozow_standardowych_naczep_samochodowych.pdf Nowy system transportu kolejowo - drogowego dla przewozów standardowych naczep samochodowych s. 31.]</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Marianna Jacyna, Dariusz Pyza, Roland Jachimowski transport intermodalny projektowanie terminali przeładunkowych. Wydawnictwo Naukowe PWN Warszawa 2017</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Marianna Jacyna, Dariusz Pyza, Roland Jachimowski transport intermodalny projektowanie terminali przeładunkowych. Wydawnictwo Naukowe PWN Warszawa 2017</div></td></tr>
</table>
Zybex
https://mfiles.pl/pl/index.php?title=Transport_bimodalny&diff=200316&oldid=prev
Zybex: cleanup bibliografii i rotten links
2023-12-01T20:03:05Z
<p>cleanup bibliografii i rotten links</p>
<table style="background-color: #fff; color: #202122;" data-mw="interface">
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<tr class="diff-title" lang="pl">
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">← poprzednia wersja</td>
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">Wersja z 21:03, 1 gru 2023</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno" id="mw-diff-left-l70">Linia 70:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 70:</td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Mindur L. (2015) [https://www.czasopismologistyka.pl/artykuly-naukowe/send/337-artykuly-na-plycie-cd-1/8802-mindur-techniki-przewozow-ladunkow-drogowo-szynowych-w-technologii-bimodalnej Techniki przewozów ładunków drogowo-szynowych.]</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Mindur L. (2015) [https://www.czasopismologistyka.pl/artykuly-naukowe/send/337-artykuly-na-plycie-cd-1/8802-mindur-techniki-przewozow-ladunkow-drogowo-szynowych-w-technologii-bimodalnej Techniki przewozów ładunków drogowo-szynowych.]</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Mindur L., Wronka J.: Transport intermodalny w Polsce., LogForum 3, 2, 3, Poznań 2007</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Mindur L., Wronka J.: Transport intermodalny w Polsce., LogForum 3, 2, 3, Poznań 2007</div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-side-deleted"></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">* Molkova T., Klepruk J. (2001), ''Intermodal transport - Green chance for cargo transport'', Międzynarodowa Konferencja Naukowa Transport XXI wieku. Wydział Transportu Politechniki Warszawskiej, Komitet Transportu PAN, Warszawa, 19-21.09.2001</ins></div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Rokicki T. (2014), ''Organizacja i ekonomika transportu'', Wydawnictwo SGGW, Warszawa</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Rokicki T. (2014), ''Organizacja i ekonomika transportu'', Wydawnictwo SGGW, Warszawa</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">* Tatiana Molkova, Jaroslav Klepruk: Intermodal transport — Green chance for cargo transport. Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Transport XXI wieku". Wydział Transportu Politechniki Warszawskiej, Komitet Transportu PAN, Warszawa, 19—21.09.2001</del></div></td><td colspan="2" class="diff-side-added"></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div></noautolinks></div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div></noautolinks></div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td></tr>
</table>
Zybex
https://mfiles.pl/pl/index.php?title=Transport_bimodalny&diff=193591&oldid=prev
Zybex: cleanup bibliografii i rotten links
2023-11-20T21:03:27Z
<p>cleanup bibliografii i rotten links</p>
<table style="background-color: #fff; color: #202122;" data-mw="interface">
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<tr class="diff-title" lang="pl">
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">← poprzednia wersja</td>
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">Wersja z 22:03, 20 lis 2023</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno" id="mw-diff-left-l57">Linia 57:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 57:</td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Perspektywy rozwoju technologicznego w transporcie bimodalnym są obiecujące. [[Rynek]] stale wprowadza nowe innowacje, które mają na celu poprawę bezpieczeństwa, efektywności i ochrony środowiska. Przyszłe innowacje mogą obejmować jeszcze bardziej zaawansowane systemy automatycznego prowadzenia pojazdów, bardziej ekologiczne źródła energii czy [[rozwój]] sztucznej inteligencji, które pozwolą jeszcze bardziej zoptymalizować procesy transportowe w transporcie bimodalnym.</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Perspektywy rozwoju technologicznego w transporcie bimodalnym są obiecujące. [[Rynek]] stale wprowadza nowe innowacje, które mają na celu poprawę bezpieczeństwa, efektywności i ochrony środowiska. Przyszłe innowacje mogą obejmować jeszcze bardziej zaawansowane systemy automatycznego prowadzenia pojazdów, bardziej ekologiczne źródła energii czy [[rozwój]] sztucznej inteligencji, które pozwolą jeszcze bardziej zoptymalizować procesy transportowe w transporcie bimodalnym.</div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-side-deleted"></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;"></ins></div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-side-deleted"></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">{{infobox5|list1={{i5link|a=[[Overbooking]]}} &mdash; {{i5link|a=[[Masowiec]]}} &mdash; {{i5link|a=[[System transportu wewnętrznego]]}} &mdash; {{i5link|a=[[Magazyn przyjęć]]}} &mdash; {{i5link|a=[[Jakość transportu lotniczego]]}} &mdash; {{i5link|a=[[Transport intermodalny]]}} &mdash; {{i5link|a=[[Kontener]]}} &mdash; {{i5link|a=[[Powierzchnia magazynowa]]}} &mdash; {{i5link|a=[[Transport lotniczy]]}} }}</ins></div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>==Przypisy==</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>==Przypisy==</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><references /></div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><references /></div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><del style="font-weight: bold; text-decoration: none;"></del></div></td><td colspan="2" class="diff-side-added"></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">{{infobox5|list1={{i5link|a=[[Overbooking]]}} &mdash; {{i5link|a=[[Masowiec]]}} &mdash; {{i5link|a=[[System transportu wewnętrznego]]}} &mdash; {{i5link|a=[[Magazyn przyjęć]]}} &mdash; {{i5link|a=[[Jakość transportu lotniczego]]}} &mdash; {{i5link|a=[[Transport intermodalny]]}} &mdash; {{i5link|a=[[Kontener]]}} &mdash; {{i5link|a=[[Powierzchnia magazynowa]]}} &mdash; {{i5link|a=[[Transport lotniczy]]}} }}</del></div></td><td colspan="2" class="diff-side-added"></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>==Bibliografia==</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>==Bibliografia==</div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-lineno" id="mw-diff-left-l70">Linia 70:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 70:</td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Mindur L. (2015) [https://www.czasopismologistyka.pl/artykuly-naukowe/send/337-artykuly-na-plycie-cd-1/8802-mindur-techniki-przewozow-ladunkow-drogowo-szynowych-w-technologii-bimodalnej Techniki przewozów ładunków drogowo-szynowych.]</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Mindur L. (2015) [https://www.czasopismologistyka.pl/artykuly-naukowe/send/337-artykuly-na-plycie-cd-1/8802-mindur-techniki-przewozow-ladunkow-drogowo-szynowych-w-technologii-bimodalnej Techniki przewozów ładunków drogowo-szynowych.]</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Mindur L., Wronka J.: Transport intermodalny w Polsce., LogForum 3, 2, 3, Poznań 2007</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Mindur L., Wronka J.: Transport intermodalny w Polsce., LogForum 3, 2, 3, Poznań 2007</div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-side-deleted"></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">* Rokicki T. (2014), ''Organizacja i ekonomika transportu'', Wydawnictwo SGGW, Warszawa</ins></div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Tatiana Molkova, Jaroslav Klepruk: Intermodal transport — Green chance for cargo transport. Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Transport XXI wieku". Wydział Transportu Politechniki Warszawskiej, Komitet Transportu PAN, Warszawa, 19—21.09.2001</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Tatiana Molkova, Jaroslav Klepruk: Intermodal transport — Green chance for cargo transport. Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Transport XXI wieku". Wydział Transportu Politechniki Warszawskiej, Komitet Transportu PAN, Warszawa, 19—21.09.2001</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">* Tomasz Rokicki Organizacja i ekonomika transportu. Wydawnictwo SGGW Warszawa 2014</del></div></td><td colspan="2" class="diff-side-added"></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div></noautolinks></div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div></noautolinks></div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td></tr>
</table>
Zybex
https://mfiles.pl/pl/index.php?title=Transport_bimodalny&diff=190568&oldid=prev
Sw: Pozycjonowanie
2023-11-18T17:46:24Z
<p>Pozycjonowanie</p>
<table style="background-color: #fff; color: #202122;" data-mw="interface">
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<tr class="diff-title" lang="pl">
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">← poprzednia wersja</td>
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">Wersja z 18:46, 18 lis 2023</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno" id="mw-diff-left-l3">Linia 3:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 3:</td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>==Specyfikacja==</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>==Specyfikacja==</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Zwykłe naczepy ciężarowe nie są przystosowane do przewozu ciężarowego w systemie bimodalnym, ze względu na wymagania kolejowe. Struktura nośna naczep musi posiadać zwiększoną [[odporność]] i sztywność, spełniając tym samym wymagania wytrzymałościowe karty UIC597 (ma to związek z siłami wzdłużnymi wynoszącymi około 850 kN), dodatkowo należy zastosować specjalny [[system]] łączenia naczep z adapterami kolejowymi, ponadto [[SKOK|skok]] zawieszenia pneumatycznego musi być dopasowany do wózka kolejowego (jest to niezbędne do utworzenia pociągu). Występuje też [[obowiązek]] zastosowania układu ryglowania osi. W związku z wymaganiami [[cena]] oraz [[koszt]] eksploatacji naczepy bimodalnej jest znacznie wyższy od standardowej naczepy ciężarowej a waga wzrasta o około 800-1000 kg. Przyczepa samochodowa, używana do transportu bimodalnego, musi być skonstruowana tak, aby przewód hamulcowy i zbiornik powietrza nie został uszkodzony podczas użytkowania. Transport bimodalny należy do transportu niekonwojowanego, oznacza to że kierowca ciągnika siodłowego nie jest w stanie pilnować zawartości naczepy. W Polsce w latach 90 XX wieku w Instytucie Pojazdów Szynowych powstał polski system wykorzystujący dwa rodzaje wózków: 6TN oraz Y25. Mimo pozytywnie zakończonych badań, nie udało się wprowadzić żadnego rozwiązania do powszechnego użytku<ref>J. Czerwiński 2017 s. 31</ref></div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Zwykłe naczepy ciężarowe nie są przystosowane do przewozu ciężarowego w systemie bimodalnym, ze względu na wymagania kolejowe. Struktura nośna naczep musi posiadać zwiększoną [[odporność]] i sztywność, spełniając tym samym wymagania wytrzymałościowe karty UIC597 (ma to związek z siłami wzdłużnymi wynoszącymi około 850 kN), dodatkowo należy zastosować specjalny [[system]] łączenia naczep z adapterami kolejowymi, ponadto [[SKOK|skok]] zawieszenia pneumatycznego musi być dopasowany do wózka kolejowego (jest to niezbędne do utworzenia pociągu). Występuje też [[obowiązek]] zastosowania układu ryglowania osi. W związku z wymaganiami [[cena]] oraz [[koszt]] eksploatacji naczepy bimodalnej jest znacznie wyższy od standardowej naczepy ciężarowej a waga wzrasta o około 800-1000 kg. Przyczepa samochodowa, używana do transportu bimodalnego, musi być skonstruowana tak, aby przewód hamulcowy i zbiornik powietrza nie został uszkodzony podczas użytkowania. Transport bimodalny należy do transportu niekonwojowanego, oznacza to że kierowca ciągnika siodłowego nie jest w stanie pilnować zawartości naczepy. W Polsce w latach 90 XX wieku w Instytucie Pojazdów Szynowych powstał polski system wykorzystujący dwa rodzaje wózków: 6TN oraz Y25. Mimo pozytywnie zakończonych badań, nie udało się wprowadzić żadnego rozwiązania do powszechnego użytku<ref>J. Czerwiński 2017 s. 31</ref></div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><del style="font-weight: bold; text-decoration: none;"><google>t</google></del></div></td><td colspan="2" class="diff-side-added"></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>==Pozytywy i negatywy==</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>==Pozytywy i negatywy==</div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-lineno" id="mw-diff-left-l20">Linia 20:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 19:</td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* trasy komunikacyjne zajmują około 3 razy więcej powierzchni</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* trasy komunikacyjne zajmują około 3 razy więcej powierzchni</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Stosunek bezpieczeństwa w ruchu drogowym jest znacznie niższy w porównaniu do transportu kolejowego, przykładem są liczne wypadki drogowe z [[udział]]em zestawów ciężarowych<ref>L. Jakubowski s. 6</ref></div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Stosunek bezpieczeństwa w ruchu drogowym jest znacznie niższy w porównaniu do transportu kolejowego, przykładem są liczne wypadki drogowe z [[udział]]em zestawów ciężarowych<ref>L. Jakubowski s. 6</ref></div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-side-deleted"></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;"></ins></div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-side-deleted"></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;"><google>n</google></ins></div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>==Technologiczne rozwiązania w transporcie bimodalnym==</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>==Technologiczne rozwiązania w transporcie bimodalnym==</div></td></tr>
</table>
Sw
https://mfiles.pl/pl/index.php?title=Transport_bimodalny&diff=185143&oldid=prev
Sw: Infobox5 upgrade
2023-11-18T04:19:40Z
<p>Infobox5 upgrade</p>
<table style="background-color: #fff; color: #202122;" data-mw="interface">
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<tr class="diff-title" lang="pl">
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">← poprzednia wersja</td>
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">Wersja z 05:19, 18 lis 2023</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno" id="mw-diff-left-l1">Linia 1:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 1:</td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">{{infobox4</del></div></td><td colspan="2" class="diff-side-added"></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">|list1=</del></div></td><td colspan="2" class="diff-side-added"></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><del style="font-weight: bold; text-decoration: none;"><ul></del></div></td><td colspan="2" class="diff-side-added"></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><del style="font-weight: bold; text-decoration: none;"><li>[[Overbooking]]</li></del></div></td><td colspan="2" class="diff-side-added"></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><del style="font-weight: bold; text-decoration: none;"><li>[[Masowiec]]</li></del></div></td><td colspan="2" class="diff-side-added"></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><del style="font-weight: bold; text-decoration: none;"><li>[[System transportu wewnętrznego]]</li></del></div></td><td colspan="2" class="diff-side-added"></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><del style="font-weight: bold; text-decoration: none;"><li>[[Magazyn przyjęć]]</li></del></div></td><td colspan="2" class="diff-side-added"></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><del style="font-weight: bold; text-decoration: none;"><li>[[Jakość transportu lotniczego]]</li></del></div></td><td colspan="2" class="diff-side-added"></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><del style="font-weight: bold; text-decoration: none;"><li>[[Transport intermodalny]]</li></del></div></td><td colspan="2" class="diff-side-added"></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><del style="font-weight: bold; text-decoration: none;"><li>[[Kontener]]</li></del></div></td><td colspan="2" class="diff-side-added"></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><del style="font-weight: bold; text-decoration: none;"><li>[[Powierzchnia magazynowa]]</li></del></div></td><td colspan="2" class="diff-side-added"></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><del style="font-weight: bold; text-decoration: none;"><li>[[Transport lotniczy]]</li></del></div></td><td colspan="2" class="diff-side-added"></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><del style="font-weight: bold; text-decoration: none;"></ul></del></div></td><td colspan="2" class="diff-side-added"></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">}}</del></div></td><td colspan="2" class="diff-side-added"></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><del style="font-weight: bold; text-decoration: none;"></del></div></td><td colspan="2" class="diff-side-added"></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>'''Transport bimodalny''' jest to rodzaj [[Transport intermodalny|transportu intermodalnego]], polega na przewozie specjalnej bimodalnej naczepy za pomocą transportu drogowego oraz kolejowego, bez konieczności przeładowania ładunku.</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>'''Transport bimodalny''' jest to rodzaj [[Transport intermodalny|transportu intermodalnego]], polega na przewozie specjalnej bimodalnej naczepy za pomocą transportu drogowego oraz kolejowego, bez konieczności przeładowania ładunku.</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-lineno" id="mw-diff-left-l74">Linia 74:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 59:</td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>==Przypisy==</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>==Przypisy==</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><references /></div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><references /></div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-side-deleted"></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;"></ins></div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-side-deleted"></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">{{infobox5|list1={{i5link|a=[[Overbooking]]}} &mdash; {{i5link|a=[[Masowiec]]}} &mdash; {{i5link|a=[[System transportu wewnętrznego]]}} &mdash; {{i5link|a=[[Magazyn przyjęć]]}} &mdash; {{i5link|a=[[Jakość transportu lotniczego]]}} &mdash; {{i5link|a=[[Transport intermodalny]]}} &mdash; {{i5link|a=[[Kontener]]}} &mdash; {{i5link|a=[[Powierzchnia magazynowa]]}} &mdash; {{i5link|a=[[Transport lotniczy]]}} }}</ins></div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>==Bibliografia==</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>==Bibliografia==</div></td></tr>
</table>
Sw
https://mfiles.pl/pl/index.php?title=Transport_bimodalny&diff=165247&oldid=prev
Sw: /* Bibliografia */
2023-11-03T20:32:27Z
<p><span dir="auto"><span class="autocomment">Bibliografia</span></span></p>
<table style="background-color: #fff; color: #202122;" data-mw="interface">
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<tr class="diff-title" lang="pl">
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">← poprzednia wersja</td>
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">Wersja z 21:32, 3 lis 2023</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno" id="mw-diff-left-l87">Linia 87:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 87:</td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>{{a|Daniel Baster}}</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>{{a|Daniel Baster}}</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>[[Kategoria:<del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">Logistyka</del>]]</div></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>[[Kategoria:<ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">Transport</ins>]]</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>{{#metamaster:description|Transport bimodalny to rodzaj transportu intermodalnego, który umożliwia przewóz specjalnej bimodalnej naczepy za pomocą transportu drogowego i kolejowego, bez konieczności przeładowywania ładunku.}}</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>{{#metamaster:description|Transport bimodalny to rodzaj transportu intermodalnego, który umożliwia przewóz specjalnej bimodalnej naczepy za pomocą transportu drogowego i kolejowego, bez konieczności przeładowywania ładunku.}}</div></td></tr>
</table>
Sw