https://mfiles.pl/pl/index.php?title=Rodzaje_akwizycji&feed=atom&action=history
Rodzaje akwizycji - Historia wersji
2024-03-29T13:39:13Z
Historia wersji tej strony wiki
MediaWiki 1.39.4
https://mfiles.pl/pl/index.php?title=Rodzaje_akwizycji&diff=210209&oldid=prev
Zybex: cleanup bibliografii i rotten links
2024-01-04T22:28:34Z
<p>cleanup bibliografii i rotten links</p>
<table style="background-color: #fff; color: #202122;" data-mw="interface">
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<tr class="diff-title" lang="pl">
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">← poprzednia wersja</td>
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">Wersja z 23:28, 4 sty 2024</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno" id="mw-diff-left-l49">Linia 49:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 49:</td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>==Bibliografia==</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>==Bibliografia==</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><noautolinks></div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><noautolinks></div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* <del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">Dussel </del>M., <del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">[https://m.publio.pl/files/samples/a6/f7/dc/49951/PiTB_Marketing-</del>w<del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">-</del>praktyce<del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">-demo</del>.<del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">pdf Marketing w praktyce]</del>, <del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">Wydawnictwo </del>BC.edu, Warszawa <del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">2009</del></div></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* <ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">Düssel </ins>M. <ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">(2009)</ins>, <ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">''Marketing </ins>w praktyce. <ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">Praktyka (i teoria) biznesu''</ins>, BC.edu, Warszawa</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Filar D. (red.) (2012), ''Współczesny marketing. Skuteczna komunikacja i promocja'', UMCS, Lublin</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Filar D. (red.) (2012), ''Współczesny marketing. Skuteczna komunikacja i promocja'', UMCS, Lublin</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Kłeczek R. i in. (1992), ''Marketing. Jak to się robi'', Zakład Narodowy im. Ossolińskich - Wydawnictwo</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Kłeczek R. i in. (1992), ''Marketing. Jak to się robi'', Zakład Narodowy im. Ossolińskich - Wydawnictwo</div></td></tr>
</table>
Zybex
https://mfiles.pl/pl/index.php?title=Rodzaje_akwizycji&diff=203794&oldid=prev
Zybex: cleanup bibliografii i rotten links
2023-12-09T22:17:10Z
<p>cleanup bibliografii i rotten links</p>
<table style="background-color: #fff; color: #202122;" data-mw="interface">
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<tr class="diff-title" lang="pl">
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">← poprzednia wersja</td>
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">Wersja z 23:17, 9 gru 2023</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno" id="mw-diff-left-l54">Linia 54:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 54:</td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Kotler P., Armstrong G., Saunders J., Wong V. (2002), ''Marketing, podręcznik europejski'', Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Kotler P., Armstrong G., Saunders J., Wong V. (2002), ''Marketing, podręcznik europejski'', Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Michalski E. (2017), ''Marketing. Podręcznik akademicki'', Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Michalski E. (2017), ''Marketing. Podręcznik akademicki'', Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Rosa G., Smalec A., [<del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">https</del>://www.wzieu.pl/zn/<del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">866</del>/<del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">ZN_866</del>.pdf<del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">#page=33 MARKETING PRZYSZŁOŚCI TRENDY</del>. <del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">STRATEGIE</del>. <del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">INSTRUMENTY</del>. <del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">Komunikacja marketingowa przedsiębiorstwa z otoczeniem</del>. <del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">PROBLEMY ZARZĄDZANIA, FINANSÓW I MARKETINGU NR 39</del>], Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego<del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">, Szczecin 2015</del>, nr <del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">866</del></div></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Rosa G., Smalec A. <ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">(red.) (2011)</ins>, <ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">''</ins>[<ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">http</ins>://www.wzieu.pl/zn/<ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">595</ins>/<ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">ZN_595</ins>.pdf <ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">Marketing przyszłości</ins>. <ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">Trendy</ins>. <ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">Strategie</ins>. <ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">Instrumenty</ins>. <ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">Wybrane aspekty marketingu terytorialnego</ins>]<ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">''</ins>, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, nr <ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">663</ins></div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div></noautolinks></div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div></noautolinks></div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>{{a|Krzysztof Woźniak, Aneta Czech}}</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>{{a|Krzysztof Woźniak, Aneta Czech}}</div></td></tr>
</table>
Zybex
https://mfiles.pl/pl/index.php?title=Rodzaje_akwizycji&diff=198387&oldid=prev
Zybex: cleanup bibliografii i rotten links
2023-11-28T21:51:15Z
<p>cleanup bibliografii i rotten links</p>
<table style="background-color: #fff; color: #202122;" data-mw="interface">
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<tr class="diff-title" lang="pl">
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">← poprzednia wersja</td>
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">Wersja z 22:51, 28 lis 2023</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno" id="mw-diff-left-l51">Linia 51:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 51:</td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Dussel M., [https://m.publio.pl/files/samples/a6/f7/dc/49951/PiTB_Marketing-w-praktyce-demo.pdf Marketing w praktyce], Wydawnictwo BC.edu, Warszawa 2009</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Dussel M., [https://m.publio.pl/files/samples/a6/f7/dc/49951/PiTB_Marketing-w-praktyce-demo.pdf Marketing w praktyce], Wydawnictwo BC.edu, Warszawa 2009</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Filar D. (red.) (2012), ''Współczesny marketing. Skuteczna komunikacja i promocja'', UMCS, Lublin</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Filar D. (red.) (2012), ''Współczesny marketing. Skuteczna komunikacja i promocja'', UMCS, Lublin</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Kłeczek R., ''Marketing <del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">- </del>Jak to się robi<del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">?</del>'', <del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">Warszawa 1992, s</del>. <del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">260</del>-<del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">280</del></div></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Kłeczek R. <ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">i in. (1992)</ins>, ''Marketing<ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">. </ins>Jak to się robi'', <ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">Zakład Narodowy im</ins>. <ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">Ossolińskich </ins>- <ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">Wydawnictwo</ins></div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Kotler P., Armstrong G., Saunders J., Wong V. (2002), ''Marketing, podręcznik europejski'', Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Kotler P., Armstrong G., Saunders J., Wong V. (2002), ''Marketing, podręcznik europejski'', Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Michalski E. (2017), ''Marketing. Podręcznik akademicki'', Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Michalski E. (2017), ''Marketing. Podręcznik akademicki'', Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa</div></td></tr>
</table>
Zybex
https://mfiles.pl/pl/index.php?title=Rodzaje_akwizycji&diff=189809&oldid=prev
Sw: Pozycjonowanie
2023-11-18T17:37:56Z
<p>Pozycjonowanie</p>
<table style="background-color: #fff; color: #202122;" data-mw="interface">
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<tr class="diff-title" lang="pl">
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">← poprzednia wersja</td>
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">Wersja z 18:37, 18 lis 2023</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno" id="mw-diff-left-l16">Linia 16:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 16:</td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Akwizycja zgodzenia się ze sprzeciwem konsumenta - w tym wypadku akwizytor zgadza się z obiekcjami klienta, jednakże nadal stara się przełamywać te obiekcje i prezentuje pozytywne aspekty proponowanych przedmiotów</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Akwizycja zgodzenia się ze sprzeciwem konsumenta - w tym wypadku akwizytor zgadza się z obiekcjami klienta, jednakże nadal stara się przełamywać te obiekcje i prezentuje pozytywne aspekty proponowanych przedmiotów</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Akwizycja przyjęcia sprzeciwu i zaprzeczenie - w tym przypadku akwizytor przejmuje automatycznie sprzeciw konsumenta i przedstawia go w innym świetle, starając się uświadomić klientowi, że jego negatywny sposób postrzegania jest źle ukierunkowany; stara się naprowadzić klienta na właściwy i pożądany tor rozumowania.</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Akwizycja przyjęcia sprzeciwu i zaprzeczenie - w tym przypadku akwizytor przejmuje automatycznie sprzeciw konsumenta i przedstawia go w innym świetle, starając się uświadomić klientowi, że jego negatywny sposób postrzegania jest źle ukierunkowany; stara się naprowadzić klienta na właściwy i pożądany tor rozumowania.</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><google><del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">ban728t</del></google></div></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div> </div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-side-deleted"></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><google><ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">n</ins></google></div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>==Rodzaje ze względu na cel==</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>==Rodzaje ze względu na cel==</div></td></tr>
</table>
Sw
https://mfiles.pl/pl/index.php?title=Rodzaje_akwizycji&diff=184268&oldid=prev
Sw: Infobox5 upgrade
2023-11-18T01:22:04Z
<p>Infobox5 upgrade</p>
<table style="background-color: #fff; color: #202122;" data-mw="interface">
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<tr class="diff-title" lang="pl">
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">← poprzednia wersja</td>
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">Wersja z 02:22, 18 lis 2023</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno" id="mw-diff-left-l1">Linia 1:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 1:</td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">{{infobox4</del></div></td><td colspan="2" class="diff-side-added"></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">|list1=</del></div></td><td colspan="2" class="diff-side-added"></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><del style="font-weight: bold; text-decoration: none;"><ul></del></div></td><td colspan="2" class="diff-side-added"></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><del style="font-weight: bold; text-decoration: none;"><li>[[Targi]]</li></del></div></td><td colspan="2" class="diff-side-added"></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><del style="font-weight: bold; text-decoration: none;"><li>[[Marketing usług]]</li></del></div></td><td colspan="2" class="diff-side-added"></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><del style="font-weight: bold; text-decoration: none;"><li>[[Sprzedaż osobista]]</li></del></div></td><td colspan="2" class="diff-side-added"></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><del style="font-weight: bold; text-decoration: none;"><li>[[Marketing mix w zakresie usług non-profit]]</li></del></div></td><td colspan="2" class="diff-side-added"></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><del style="font-weight: bold; text-decoration: none;"><li>[[Przedsprzedaż]]</li></del></div></td><td colspan="2" class="diff-side-added"></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><del style="font-weight: bold; text-decoration: none;"><li>[[Karta rabatowa]]</li></del></div></td><td colspan="2" class="diff-side-added"></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><del style="font-weight: bold; text-decoration: none;"><li>[[Ambasador marki]]</li></del></div></td><td colspan="2" class="diff-side-added"></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><del style="font-weight: bold; text-decoration: none;"><li>[[Customer experience]]</li></del></div></td><td colspan="2" class="diff-side-added"></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><del style="font-weight: bold; text-decoration: none;"><li>[[Pośrednik turystyczny]]</li></del></div></td><td colspan="2" class="diff-side-added"></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><del style="font-weight: bold; text-decoration: none;"></ul></del></div></td><td colspan="2" class="diff-side-added"></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">}}</del></div></td><td colspan="2" class="diff-side-added"></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><del style="font-weight: bold; text-decoration: none;"></del></div></td><td colspan="2" class="diff-side-added"></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Najczęstszym rodzajem akwizycji jest [[akwizycja]] "twarzą w twarz" gdy [[klient]] ma bezpośredni kontakt z akwizytorem (inaczej przedstawicielem handlowym). Podczas tego rodzaju akwizycji akwizytor przestawia potencjalnemu nabywcy ofertę, przeprowadzając równocześnie [[sondaż]] potrzeb klienta i stara się przekonać go o walorach produktu lub [[usługi]] przez niego oferowanych.</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Najczęstszym rodzajem akwizycji jest [[akwizycja]] "twarzą w twarz" gdy [[klient]] ma bezpośredni kontakt z akwizytorem (inaczej przedstawicielem handlowym). Podczas tego rodzaju akwizycji akwizytor przestawia potencjalnemu nabywcy ofertę, przeprowadzając równocześnie [[sondaż]] potrzeb klienta i stara się przekonać go o walorach produktu lub [[usługi]] przez niego oferowanych.</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-lineno" id="mw-diff-left-l58">Linia 58:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 43:</td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>==Akwizycja a przedstawicielstwo==</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>==Akwizycja a przedstawicielstwo==</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Oby dwa te pojęcia są podobnie identyfikowane, ponieważ są to typy reklamy bezpośredniej, natomiast różnią się one wieloma aspektami i nie wolno ich ze sobą porównywać. Pierwszą rozbieżnością jest rodzaj umowy na jakiej pracują te stanowiska: akwizytor - umowa na etat, przedstawiciel - zlecenie. Ważnym jest też, że dotyczą ich oddzielne [[normy]] prawne. [[Przedstawiciel handlowy]] przeważnie działa na rynku zewnętrznym (G. Rosa i in. 2015, s. 40)</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Oby dwa te pojęcia są podobnie identyfikowane, ponieważ są to typy reklamy bezpośredniej, natomiast różnią się one wieloma aspektami i nie wolno ich ze sobą porównywać. Pierwszą rozbieżnością jest rodzaj umowy na jakiej pracują te stanowiska: akwizytor - umowa na etat, przedstawiciel - zlecenie. Ważnym jest też, że dotyczą ich oddzielne [[normy]] prawne. [[Przedstawiciel handlowy]] przeważnie działa na rynku zewnętrznym (G. Rosa i in. 2015, s. 40)</div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-side-deleted"></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;"></ins></div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-side-deleted"></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">{{infobox5|list1={{i5link|a=[[Targi]]}} &mdash; {{i5link|a=[[Marketing usług]]}} &mdash; {{i5link|a=[[Sprzedaż osobista]]}} &mdash; {{i5link|a=[[Marketing mix w zakresie usług non-profit]]}} &mdash; {{i5link|a=[[Przedsprzedaż]]}} &mdash; {{i5link|a=[[Karta rabatowa]]}} &mdash; {{i5link|a=[[Ambasador marki]]}} &mdash; {{i5link|a=[[Customer experience]]}} &mdash; {{i5link|a=[[Pośrednik turystyczny]]}} }}</ins></div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>==Bibliografia==</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>==Bibliografia==</div></td></tr>
</table>
Sw
https://mfiles.pl/pl/index.php?title=Rodzaje_akwizycji&diff=179606&oldid=prev
Zybex: cleanup bibliografii i rotten links
2023-11-15T23:56:42Z
<p>cleanup bibliografii i rotten links</p>
<table style="background-color: #fff; color: #202122;" data-mw="interface">
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<tr class="diff-title" lang="pl">
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">← poprzednia wersja</td>
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">Wersja z 00:56, 16 lis 2023</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno" id="mw-diff-left-l62">Linia 62:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 62:</td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><noautolinks></div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><noautolinks></div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Dussel M., [https://m.publio.pl/files/samples/a6/f7/dc/49951/PiTB_Marketing-w-praktyce-demo.pdf Marketing w praktyce], Wydawnictwo BC.edu, Warszawa 2009</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Dussel M., [https://m.publio.pl/files/samples/a6/f7/dc/49951/PiTB_Marketing-w-praktyce-demo.pdf Marketing w praktyce], Wydawnictwo BC.edu, Warszawa 2009</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Filar D., <del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">[https://dlarynkupracy.umcs.pl/wp-content/uploads/2011/02/wspolczesny-marketing1.pdf </del>Współczesny marketing. Skuteczna komunikacja i promocja<del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">. Podręcznik dla studentów specjalności - Komunikacja urzędowa i biznesowa]</del>, UMCS, Lublin <del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">2012</del></div></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Filar D. <ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">(red.) (2012)</ins>, <ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">''</ins>Współczesny marketing. Skuteczna komunikacja i promocja<ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">''</ins>, UMCS, Lublin</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Kłeczek R., ''Marketing - Jak to się robi?'', Warszawa 1992, s. 260-280</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Kłeczek R., ''Marketing - Jak to się robi?'', Warszawa 1992, s. 260-280</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Kotler P., Armstrong G., Saunders J., Wong V. (2002), ''Marketing, podręcznik europejski'', Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Kotler P., Armstrong G., Saunders J., Wong V. (2002), ''Marketing, podręcznik europejski'', Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa</div></td></tr>
</table>
Zybex
https://mfiles.pl/pl/index.php?title=Rodzaje_akwizycji&diff=164370&oldid=prev
Zybex: cleanup bibliografii i rotten links
2023-11-03T15:18:22Z
<p>cleanup bibliografii i rotten links</p>
<table style="background-color: #fff; color: #202122;" data-mw="interface">
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<tr class="diff-title" lang="pl">
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">← poprzednia wersja</td>
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">Wersja z 16:18, 3 lis 2023</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno" id="mw-diff-left-l64">Linia 64:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 64:</td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Filar D., [https://dlarynkupracy.umcs.pl/wp-content/uploads/2011/02/wspolczesny-marketing1.pdf Współczesny marketing. Skuteczna komunikacja i promocja. Podręcznik dla studentów specjalności - Komunikacja urzędowa i biznesowa], UMCS, Lublin 2012</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Filar D., [https://dlarynkupracy.umcs.pl/wp-content/uploads/2011/02/wspolczesny-marketing1.pdf Współczesny marketing. Skuteczna komunikacja i promocja. Podręcznik dla studentów specjalności - Komunikacja urzędowa i biznesowa], UMCS, Lublin 2012</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Kłeczek R., ''Marketing - Jak to się robi?'', Warszawa 1992, s. 260-280</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Kłeczek R., ''Marketing - Jak to się robi?'', Warszawa 1992, s. 260-280</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Kotler P. <del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">i inni</del>, ''Marketing <del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">- </del>podręcznik europejski'', <del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">PWE</del>, Warszawa <del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">2002, s. 940-960</del></div></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Kotler P.<ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">, Armstrong G., Saunders J., Wong V. (2002)</ins>, ''Marketing<ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">, </ins>podręcznik europejski'', <ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne</ins>, Warszawa</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Michalski E., ''Marketing. Podręcznik akademicki'', Wydawnictwo Naukowe PWN <del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">2006; rozdziały14</del>, <del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">19</del></div></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Michalski E. <ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">(2017)</ins>, ''Marketing. Podręcznik akademicki'', Wydawnictwo Naukowe PWN, <ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">Warszawa</ins></div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Rosa G., Smalec A., [https://www.wzieu.pl/zn/866/ZN_866.pdf#page=33 MARKETING PRZYSZŁOŚCI TRENDY. STRATEGIE. INSTRUMENTY. Komunikacja marketingowa przedsiębiorstwa z otoczeniem. PROBLEMY ZARZĄDZANIA, FINANSÓW I MARKETINGU NR 39], Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2015, nr 866</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Rosa G., Smalec A., [https://www.wzieu.pl/zn/866/ZN_866.pdf#page=33 MARKETING PRZYSZŁOŚCI TRENDY. STRATEGIE. INSTRUMENTY. Komunikacja marketingowa przedsiębiorstwa z otoczeniem. PROBLEMY ZARZĄDZANIA, FINANSÓW I MARKETINGU NR 39], Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2015, nr 866</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div></noautolinks></div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div></noautolinks></div></td></tr>
</table>
Zybex
https://mfiles.pl/pl/index.php?title=Rodzaje_akwizycji&diff=159343&oldid=prev
Sw: Czyszczenie tekstu
2023-11-02T13:48:32Z
<p>Czyszczenie tekstu</p>
<table style="background-color: #fff; color: #202122;" data-mw="interface">
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<tr class="diff-title" lang="pl">
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">← poprzednia wersja</td>
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">Wersja z 14:48, 2 lis 2023</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno" id="mw-diff-left-l18">Linia 18:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 18:</td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>''' Akwizycja''' jest jednym z istotnych elementów najstarszego rodzaju osobiście przeprowadzanej dystrybucji, jaką to jest relacja pomiędzy pracownikami instytucji, a klientami. Powszechnie jest ona nazywana transakcją "od drzwi do drzwi". (D. Filar 2012, s. 144)</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>''' Akwizycja''' jest jednym z istotnych elementów najstarszego rodzaju osobiście przeprowadzanej dystrybucji, jaką to jest relacja pomiędzy pracownikami instytucji, a klientami. Powszechnie jest ona nazywana transakcją "od drzwi do drzwi". (D. Filar 2012, s. 144)</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>W Polsce głównym znaczeniem '''akwizycji''' jest [[transakcja]] bezpośrednia oraz [[promocja]], natomiast w państwach anglosaskich utożsamia się ona z przejęciem firmy, zakupieniem określonej rzeczy, bądź kupnem<del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">. </del>(G. Rosa i in. 2015, s. 39)</div></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>W Polsce głównym znaczeniem '''akwizycji''' jest [[transakcja]] bezpośrednia oraz [[promocja]], natomiast w państwach anglosaskich utożsamia się ona z przejęciem firmy, zakupieniem określonej rzeczy, bądź kupnem (G. Rosa i in. 2015, s. 39)</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Warto również zaznaczyć, że [[handel]] w marketingu przybiera wiele zastosowań, a jedną z nich jest właśnie [[funkcja]] akwizycyjna, której głównym celem jest kreowanie popytu<del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">. </del>(M. Dussel 2009, s. 27)</div></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Warto również zaznaczyć, że [[handel]] w marketingu przybiera wiele zastosowań, a jedną z nich jest właśnie [[funkcja]] akwizycyjna, której głównym celem jest kreowanie popytu (M. Dussel 2009, s. 27)</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>==TL;DR==</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>==TL;DR==</div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-lineno" id="mw-diff-left-l57">Linia 57:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 57:</td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>==Akwizycja a przedstawicielstwo==</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>==Akwizycja a przedstawicielstwo==</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Oby dwa te pojęcia są podobnie identyfikowane, ponieważ są to typy reklamy bezpośredniej, natomiast różnią się one wieloma aspektami i nie wolno ich ze sobą porównywać. Pierwszą rozbieżnością jest rodzaj umowy na jakiej pracują te stanowiska: akwizytor - umowa na etat, przedstawiciel - zlecenie. Ważnym jest też, że dotyczą ich oddzielne [[normy]] prawne. [[Przedstawiciel handlowy]] przeważnie działa na rynku zewnętrznym<del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">. </del>(G. Rosa i in. 2015, s. 40)</div></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Oby dwa te pojęcia są podobnie identyfikowane, ponieważ są to typy reklamy bezpośredniej, natomiast różnią się one wieloma aspektami i nie wolno ich ze sobą porównywać. Pierwszą rozbieżnością jest rodzaj umowy na jakiej pracują te stanowiska: akwizytor - umowa na etat, przedstawiciel - zlecenie. Ważnym jest też, że dotyczą ich oddzielne [[normy]] prawne. [[Przedstawiciel handlowy]] przeważnie działa na rynku zewnętrznym (G. Rosa i in. 2015, s. 40)</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>==Bibliografia==</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>==Bibliografia==</div></td></tr>
</table>
Sw
https://mfiles.pl/pl/index.php?title=Rodzaje_akwizycji&diff=153543&oldid=prev
Sw: Czyszczenie tekstu
2023-11-02T07:49:43Z
<p>Czyszczenie tekstu</p>
<table style="background-color: #fff; color: #202122;" data-mw="interface">
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<tr class="diff-title" lang="pl">
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">← poprzednia wersja</td>
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">Wersja z 08:49, 2 lis 2023</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno" id="mw-diff-left-l27">Linia 27:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 27:</td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>==Rodzaje ze względu na podejście do zastrzeżeń konsumenta==</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>==Rodzaje ze względu na podejście do zastrzeżeń konsumenta==</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Podział akwizycji ze względu na podejście do zastrzeżeń konsumenta co do oferowanych [[produkt]]ów:</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Podział akwizycji ze względu na podejście do zastrzeżeń konsumenta co do oferowanych [[produkt]]ów:</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Akwizycja uznająca sprzeciw- polega na uznaniu za słuszny sprzeciw konsumenta i dostrzeżenie braku konieczności zakupu danego produktu</div></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Akwizycja uznająca sprzeciw - polega na uznaniu za słuszny sprzeciw konsumenta i dostrzeżenie braku konieczności zakupu danego produktu</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Akwizycja odwlekania ustosunkowania się akwizytora do sprzeciwu konsumenta- jest to podejście stawiające na dalszy [[plan]] [[potrzeby]] konsumenta, poprzez odwlekanie wydania opinii na temat jego obaw i przedstawianie mu kolejnych walorów proponowanych usług czy przedmiotów</div></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Akwizycja odwlekania ustosunkowania się akwizytora do sprzeciwu konsumenta - jest to podejście stawiające na dalszy [[plan]] [[potrzeby]] konsumenta, poprzez odwlekanie wydania opinii na temat jego obaw i przedstawianie mu kolejnych walorów proponowanych usług czy przedmiotów</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Akwizycja zgodzenia się ze sprzeciwem konsumenta- w tym wypadku akwizytor zgadza się z obiekcjami klienta, jednakże nadal stara się przełamywać te obiekcje i prezentuje pozytywne aspekty proponowanych przedmiotów</div></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Akwizycja zgodzenia się ze sprzeciwem konsumenta - w tym wypadku akwizytor zgadza się z obiekcjami klienta, jednakże nadal stara się przełamywać te obiekcje i prezentuje pozytywne aspekty proponowanych przedmiotów</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Akwizycja przyjęcia sprzeciwu i zaprzeczenie- w tym przypadku akwizytor przejmuje automatycznie sprzeciw konsumenta i przedstawia go w innym świetle, starając się uświadomić klientowi, że jego negatywny sposób postrzegania jest źle ukierunkowany; stara się naprowadzić klienta na właściwy i pożądany tor rozumowania.</div></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Akwizycja przyjęcia sprzeciwu i zaprzeczenie - w tym przypadku akwizytor przejmuje automatycznie sprzeciw konsumenta i przedstawia go w innym świetle, starając się uświadomić klientowi, że jego negatywny sposób postrzegania jest źle ukierunkowany; stara się naprowadzić klienta na właściwy i pożądany tor rozumowania.</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><google>ban728t</google></div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><google>ban728t</google></div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-side-deleted"></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;"></ins></div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>==Rodzaje ze względu na cel==</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>==Rodzaje ze względu na cel==</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Ze względu na [[cel]] akwizycji można wyróżnić:</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Ze względu na [[cel]] akwizycji można wyróżnić:</div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-lineno" id="mw-diff-left-l56">Linia 56:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 57:</td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>==Akwizycja a przedstawicielstwo==</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>==Akwizycja a przedstawicielstwo==</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div> </div></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Oby dwa te pojęcia są podobnie identyfikowane, ponieważ są to typy reklamy bezpośredniej, natomiast różnią się one wieloma aspektami i nie wolno ich ze sobą porównywać. Pierwszą rozbieżnością jest rodzaj umowy na jakiej pracują te stanowiska: akwizytor - umowa na etat, przedstawiciel - zlecenie. Ważnym jest też, że dotyczą ich oddzielne [[normy]] prawne. [[Przedstawiciel handlowy]] przeważnie działa na rynku zewnętrznym. (G. Rosa i in. 2015, s. 40)</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Oby dwa te pojęcia są podobnie identyfikowane, ponieważ są to typy reklamy bezpośredniej, natomiast różnią się one wieloma aspektami i nie wolno ich ze sobą porównywać. Pierwszą rozbieżnością jest rodzaj umowy na jakiej pracują te stanowiska: akwizytor - umowa na etat, przedstawiciel- zlecenie. Ważnym jest też, że dotyczą ich oddzielne [[normy]] prawne. [[Przedstawiciel handlowy]] przeważnie działa na rynku zewnętrznym. (G. Rosa i in. 2015, s. 40)</div></td><td colspan="2" class="diff-side-added"></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>==Bibliografia==</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>==Bibliografia==</div></td></tr>
</table>
Sw
https://mfiles.pl/pl/index.php?title=Rodzaje_akwizycji&diff=147377&oldid=prev
Zybex: cleanup bibliografii i rotten links
2023-10-29T19:55:52Z
<p>cleanup bibliografii i rotten links</p>
<table style="background-color: #fff; color: #202122;" data-mw="interface">
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<tr class="diff-title" lang="pl">
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">← poprzednia wersja</td>
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">Wersja z 20:55, 29 paź 2023</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno" id="mw-diff-left-l61">Linia 61:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 61:</td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>==Bibliografia==</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>==Bibliografia==</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><noautolinks></div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><noautolinks></div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Dussel M., [<del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">http</del>://m.publio.pl/files/samples/a6/f7/dc/49951/PiTB_Marketing-w-praktyce-demo.pdf Marketing w praktyce], Wydawnictwo BC.edu, Warszawa 2009</div></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Dussel M., [<ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">https</ins>://m.publio.pl/files/samples/a6/f7/dc/49951/PiTB_Marketing-w-praktyce-demo.pdf Marketing w praktyce], Wydawnictwo BC.edu, Warszawa 2009</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Filar D., [<del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">http</del>://dlarynkupracy.umcs.pl/wp-content/uploads/2011/02/wspolczesny-marketing1.pdf Współczesny marketing. Skuteczna komunikacja i promocja. Podręcznik dla studentów specjalności - Komunikacja urzędowa i biznesowa], UMCS, Lublin 2012</div></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Filar D., [<ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">https</ins>://dlarynkupracy.umcs.pl/wp-content/uploads/2011/02/wspolczesny-marketing1.pdf Współczesny marketing. Skuteczna komunikacja i promocja. Podręcznik dla studentów specjalności - Komunikacja urzędowa i biznesowa], UMCS, Lublin 2012</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Kłeczek R., ''Marketing - Jak to się robi?'', Warszawa 1992, s. 260-280</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Kłeczek R., ''Marketing - Jak to się robi?'', Warszawa 1992, s. 260-280</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Kotler P. i inni, ''Marketing - podręcznik europejski'', PWE, Warszawa 2002, s. 940-960</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Kotler P. i inni, ''Marketing - podręcznik europejski'', PWE, Warszawa 2002, s. 940-960</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Michalski E., ''Marketing. Podręcznik akademicki'', Wydawnictwo Naukowe PWN 2006; rozdziały14, 19</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Michalski E., ''Marketing. Podręcznik akademicki'', Wydawnictwo Naukowe PWN 2006; rozdziały14, 19</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Rosa G., Smalec A., [<del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">http</del>://www.wzieu.pl/zn/866/ZN_866.pdf#page=33 MARKETING PRZYSZŁOŚCI TRENDY. STRATEGIE. INSTRUMENTY. Komunikacja marketingowa przedsiębiorstwa z otoczeniem. PROBLEMY ZARZĄDZANIA, FINANSÓW I MARKETINGU NR 39], Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2015, nr 866</div></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>* Rosa G., Smalec A., [<ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">https</ins>://www.wzieu.pl/zn/866/ZN_866.pdf#page=33 MARKETING PRZYSZŁOŚCI TRENDY. STRATEGIE. INSTRUMENTY. Komunikacja marketingowa przedsiębiorstwa z otoczeniem. PROBLEMY ZARZĄDZANIA, FINANSÓW I MARKETINGU NR 39], Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2015, nr 866</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div></noautolinks></div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div></noautolinks></div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>{{a|Krzysztof Woźniak, Aneta Czech}}</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>{{a|Krzysztof Woźniak, Aneta Czech}}</div></td></tr>
</table>
Zybex