Orientacja marketingowa: Różnice pomiędzy wersjami

(Utworzono nową stronę "'''Orientacja marketingowa''' - jeden z podstawowych paradygmatów marketingu. Opiera się na założeniu, iż firma koncentruje się na potrzebach i preferencjach nabyw...")
 
Linia 2: Linia 2:
  
 
{{stub}}
 
{{stub}}
 +
 +
{{Infobox
 +
|Concept={{PAGENAME}}
 +
|list1=<ul><li>[[Marketing]]</ul>
 +
|list2=<ul>
 +
<li>[[Orientacje przedsiębiorstw w marketingu]]
 +
<li>[[Konsument]]
 +
<li>[[Badania marketingowe]]</ul>
 +
|list3=<ul>
 +
<li>[[Analiza rynku]]
 +
<li>[[Badania rynku]]
 +
<li>[[Cena]]
 +
<li>[[Jakość]]
 +
<li>[[TQM]]</ul>
 +
}}

Wersja z 18:47, 11 paź 2018

Orientacja marketingowa - jeden z podstawowych paradygmatów marketingu. Opiera się na założeniu, iż firma koncentruje się na potrzebach i preferencjach nabywców, określeniu i zaspokojeniu ich potrzeb w sposób efektywniejszy od konkurentów.

At work.png

To jest zalążek artykułu.
Jeśli posiadasz kompetencje i uprawnienia, możesz go rozbudować.
Usuń tę informację po rozbudowie hasła

Orientacja marketingowa
Pojęcie nadrzędne
Pojęcia związane
Metody i techniki