Informatyczne systemy w łańcuchu wartości: Różnice pomiędzy wersjami

Z Encyklopedia Zarządzania
m (Infobox update)
 
(LinkTitles.)
Linia 15: Linia 15:




[[strategia|Strategie]] informacyjne firmy wpisują się w jej [[łańcuch wartości]], wspomagając wszystkie działania generujące wartość dla [[klient]]a, zarówno podstawowe jak i pomocnicze. Zilustrowane zostało to na poniższym rysunku.
[[strategia|Strategie]] informacyjne firmy wpisują się w jej [[łańcuch wartości]], wspomagając wszystkie działania generujące [[wartość]] dla [[klient]]a, zarówno podstawowe jak i pomocnicze. Zilustrowane zostało to na poniższym rysunku.


<center>[[Grafika:Przyklad systemow informacyjnych wspierajacych realizacje lancucha wartosci.gif]]</center>
<center>[[Grafika:Przyklad systemow informacyjnych wspierajacych realizacje lancucha wartosci.gif]]</center>

Wersja z 22:54, 19 maj 2020

Informatyczne systemy w łańcuchu wartości
Polecane artykuły


Strategie informacyjne firmy wpisują się w jej łańcuch wartości, wspomagając wszystkie działania generujące wartość dla klienta, zarówno podstawowe jak i pomocnicze. Zilustrowane zostało to na poniższym rysunku.

Przyklad systemow informacyjnych wspierajacych realizacje lancucha wartosci.gif

Rys. Przykłady systemów informacyjnych wspomagających realizację łańcucha wartości.

Źródło: opracowanie własne na podstawie (J.A. O'Brien 1990, s. 50)

Bibliografia

  • O'Brien J.A., Management Information Systems, A Managerial End User Perspective, Irwin, Homewood Ill, Boston 1990
  • Woźniak K., System informacji menedżerskiej jako instrument zarządzania strategicznego w firmie, praca doktorska, Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Kraków 2005

Autor: Krzysztof Woźniak