Kwestionariusz badania satysfakcji klientów: Różnice pomiędzy wersjami
Z Encyklopedia Zarządzania
m (Infobox update) |
(LinkTitles.) |
||
Linia 24: | Linia 24: | ||
Proszę zakreślić właściwy kwadrat z oceną wg skali 1 - 5, gdzie 5 oznacza ocenę maksymalną. | Proszę zakreślić właściwy kwadrat z oceną wg skali 1 - 5, gdzie 5 oznacza ocenę maksymalną. | ||
Laboratorium | [[Laboratorium]] | ||
* merytoryczna poprawność wykonania usługi............ ......................... | * merytoryczna poprawność wykonania [[usługi]]............ ......................... | ||
* wydane dokumenty usługi............ ....................................................... | * wydane dokumenty usługi............ ....................................................... | ||
* czas realizacji usługi............ ............................................................... | * czas realizacji usługi............ ............................................................... |
Wersja z 03:59, 20 maj 2020
Kwestionariusz badania satysfakcji klientów |
---|
Polecane artykuły |
ZESTAW PYTAŃ DO WYWIADU TELEFONICZNEGO DOTYCZĄCEGO BADANIA ZADOWOLENIA KLIENTÓW FIRMY
- Jak często korzysta Pani/Pan z usług naszej firmy?
- Sporadycznie
- kilka razy w miesiącu
- kilka razy w roku
- Jak ocenia Pani/Pan poziom świadczonych usług?
Proszę zakreślić właściwy kwadrat z oceną wg skali 1 - 5, gdzie 5 oznacza ocenę maksymalną.
- merytoryczna poprawność wykonania usługi............ .........................
- wydane dokumenty usługi............ .......................................................
- czas realizacji usługi............ ...............................................................
- udzielanie informacji, prowadzenie konsultacji itp............. ...............
- kultura obsługi............ .........................................................................
- koszt usługi............ ..............................................................................
- W jakiej odległości od Pani/Pana miejsca zamieszkania znajduje się firma?
- bardzo blisko
- do 5 km
- 5–10 km
- 10–15 km
Autor: Urszula Kozłowska, Małgorzata Kwiatkowska
- więcej niż 15 km
- Czy odległość ta jest satysfakcjonująca; jeśli nie to proszę podać rejon miasta, w którym powinna się znajdować to firma?
- Jakie zmiany Pani/Pana zdaniem mogą wpłynąć na polepszenie jakości usług świadczonych przez firmę?