Kreatywne myślenie: Różnice pomiędzy wersjami

Z Encyklopedia Zarządzania
Nie podano opisu zmian
Nie podano opisu zmian
Linia 3: Linia 3:


==Bibliografia==
==Bibliografia==
* Sopińska A. (2018), Kreatywność a innowacyjność organizacji. Otwarte innowacje jako przejaw współkreatywności, „Studia i Prace”, nr 161, s. 13
* Sopińska A. (2018), ''Kreatywność a innowacyjność organizacji. Otwarte innowacje jako przejaw współkreatywności'', „Studia i Prace”, nr 161, s. 13


{{a|Paweł Majerczyk}}
{{a|Paweł Majerczyk}}

Wersja z 18:17, 29 lis 2022

Kreatywne myślenie – jest zjawiskiem pobudzania nowych myśli, formułowania na nowo dotychczasowej wiedzy, dzięki analizie dotychczasowych założeń i paradygmatów. Jest określane jako proces ujawniania, selekcjonowania, wymiany i łączenia idei, faktów czy umiejętności (A. Sopińska 2018, s. 13).


Bibliografia

  • Sopińska A. (2018), Kreatywność a innowacyjność organizacji. Otwarte innowacje jako przejaw współkreatywności, „Studia i Prace”, nr 161, s. 13

Autor: Paweł Majerczyk