Kreatywne myślenie: Różnice pomiędzy wersjami

Z Encyklopedia Zarządzania
Nie podano opisu zmian
Nie podano opisu zmian
Linia 1: Linia 1:
{{stub}}
'''Kreatywne myślenie''' –  jest zjawiskiem pobudzania nowych myśli, formułowania na nowo dotychczasowej wiedzy, dzięki analizie dotychczasowych założeń i paradygmatów. Jest określane jako proces ujawniania, selekcjonowania, wymiany i łączenia idei, faktów czy umiejętności. (A. Sopińska 2018, s. 13).
 
 
==Bibliografia==
* Sopińska A. (2018), Kreatywność a innowacyjność organizacji. Otwarte innowacje jako przejaw współkreatywności, „Studia i Prace”, nr 161, s. 13
 
{{a|Paweł Majerczyk}}
 
[[Kategoria:Zarządzanie wiedzą]]
[[Kategoria:Zarządzanie wiedzą]]
[[Kategoria:Marketing]]
[[Kategoria:Marketing]]

Wersja z 18:15, 29 lis 2022

Kreatywne myślenie – jest zjawiskiem pobudzania nowych myśli, formułowania na nowo dotychczasowej wiedzy, dzięki analizie dotychczasowych założeń i paradygmatów. Jest określane jako proces ujawniania, selekcjonowania, wymiany i łączenia idei, faktów czy umiejętności. (A. Sopińska 2018, s. 13).


Bibliografia

  • Sopińska A. (2018), Kreatywność a innowacyjność organizacji. Otwarte innowacje jako przejaw współkreatywności, „Studia i Prace”, nr 161, s. 13

Autor: Paweł Majerczyk